we vonden het zelf moeilijk te vertellen na de mk-en, dus nu had ons dochtertje n tshirt aan met pst, ik word grote zus de reacties waren super en ze waren blij dat t hartje klopte. Vol goede moed ga ik deze zwangerschap in!
leuk zo'n shirtje he?? wij hebben er ook 1 voor ons zoontje laten maken met grote broer [x] geschikt [ ]ongeschikt ook erg leuke reacties op gehad, al heeft nog niet iedereen het shirtje mogen zien vind het gewoon nog een beetje eng om het nu al aan iedereen te vertellen... nog 2 weekjes en dan mag de hele wereld het weten!! trouwens leuk dat je een echofoto mee hebt gekregen! liefs riniti
oh ja das leuk!! geschikt, ongeschikt hahaha. hier voel ik nog niks, mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger en en mijn verstand zegt van wel!! en ik moet ong zo lang wachten. gister was ik wel heeeel moe en het weekend veel gegeten soms beetje misselijk maar ja dat kan ook komen omdat ik net een galblaasoperatie heb gehad en ik moet weer kijken wa ik wel en niet kan eten en drinken. koffie valt altijd slecht maar ik blijf het wel drinken hahaha eigenwijs. tja dan maar wat vaker naar de wc hoor!!
hey mis, ja, grappig he, ik vond hem ook wel erg grappig!! nou ben ik wel heel nieuwsgierig hoor, vanaf wanneer kan jij testen?? moeilijk hoor dat wachten, maar lekker in tussentijd heel veel andere dingen doen zodat je er niet heel de tijd aan hoeft te denken! ik duim in ieder geval voor je, zou wel erg leuk zijn natuurlijk! koffie, blegh ik hoef het nu echt niet meer, terwijl ik wel een echt echte koffieleut ben normaal gesproken, ben je er dalijk net weer aan gewend, ben je zwanger en hoef je het weer niet
over 10 dagen kan ik testen!! volgende week donderdag!! bij mijn zoontje was ook alles op donderdag bedenk ik me nu!! hi hi grappig zou het een teken zijn? laten we het hopen!! en ik hoop ook dat jullie allemaal roze worden! (degene die dat nog niet zijn dan) hahaha. nou ik heb een druk dagje!! vanmorgen gewerkt, daarna meteen met d ehond naar de dierenarts even laten wegen enzo. toen hond thuis gebracht, naar de albert heijn boodschappen gedaan nu net thuis alles uitgepakt en nu zo weer weg, zoontje ophalen bij schoonouders en dan met de kleine man naar de dokter hij wrijft de hlee tijd in zijn oog vooral links. ff kijken of er niets met zijn oogjes is ofzo of mischien een allergie ofzo maar hij wrijft het onder zijn ogen helemaal open dus is iets niet goed lijkt mij. wel heeft ie inmens lange wimpers........ik denk zelf dat hij daar last van heeft maar ja we zien het wel. zo dat was het wel weer van deze kant hahahaha hebben jullie weer ff wat te lezen!! tot straks
wat is het hier ontzettend stil vandaag, ik heb een paar uurtjes niet gekeken en er is nog geen pagina bij!!! normaal moest ik er dan een stuk of 20 bijlezen haha... idd miss ik duim voor je, en ook voor de rest, gewoon lekker veel roze weer deze maand meiden!
het is inderdaad maar rustig... maar dat vind ik zowiezo wel de laatste dagen. veel mensen op vakantie?
geen verhalen hier dat ze juist NIET zwanger zijn geraakt door griep? zeg in ieder geval niks tegen vriendlief. dan wil hij misschien niet om mij te sparen haha
ha meiden, fijn die rust, dat scheelt weer bij lezen. Hier gaat het goed alleen heel moe steeds en dus minder op zp. Mvm komt donderdag langs. Kan k weer plassen voor het goede doel
ohhh leuk!! hahaha maarja krijg je wel weer een gratis test! hier nog geen tekenen alleen moe en puistjes, maar ja iedereen is moe met dit weer rdus dat zegt niks en puistjes kan ook meerdere oorzaken hebben!! heb zelf het gevoel dat het niet raak is deze maand. maar ja maakt niet uit als het niet zo is gaan we gewoon een ronde verder. ik ben allang blij dat we officieel begonnen zijn!
ja die test dat is wel weer leuk. En miss wie weet? Maar idd zoiezo fijn dat je nu officieel bezig bent.
ik was iets te voorbarig!! liep net de apotheek uit en werd me toch misselijk, ging helemaal zweten!! snel naar huis gelopen (is vlakbij) maar nu nog misselijk!! had mijn man aan de tel ik zeg oohhh ik ben misselijk....zegt ie ach krijg je griep! hahaha ik zeg nee misschien is het wel raak, had ik bij ons zoontje ook was meteen misselijk. oh zegt ie nou ja we zien wel. ga nu ff wat eten misschien helpt dat!
miss, vervelend van je misselijkheid! tenzij het voor een goed doel is natuurlijk ik was gister ook de hele dag kotsmisselijk, heb de hele dag amper wat gegeten, en vandaag tot nu toe nergens last van.. raarrr! ook zit ik echt onder de pukkels, terwijl ik daar normaal echt nooit last van heb! maar dit zou eventueel ook kunnen komen omdat ik gestopt ben met de pil.. toch? heb ook eindelijk een rood kruis op mijn temperatuur kaartje bij FF.. geen idee of het juist is maar het is wát! ik ga weer verder met werken, fijne middag nog meiden!