jaa hier ook!! kan het nog niet geloven!! en het moeilijkste is dat ik nu 3 maanden mijn smoeltje moet houden!! en dat word echt heeeel moeilijk.
Miss, proficiat! Jeej, eerste ronde raak! Wat fijn voor je! Ik had al een bericht geplaatst, maar die is niet goed doorgekomen. Anders staat ie er nu twee keer.. Nu wij nog, hoop niet dat dit een jarenplan gaat worden.
I know. Maar ik denk dat mijn ei ietsje eerder was deze maand.. Maarrrr, we hebben de afgelopen dagen iedere dag geklust en dat gaat vandaag zeker weer gebeuren!
miss gefeliciteerd! Dus toch Ik wil idd weer thuis bevallen. Het zh ligt erg dichtbij dus dat scheelt ook.
jaa dus toch!! nu merk ik het ook wel hoor, echt heel misselijk en pijnlijke boobs!! ik wil ook thuis bevallen en als ik naar het zh zou moeten vind ik dat ook prima, zo ging het bij mijn zoontje ook. het maakt me niks uit zolang het er maar gezond uitkomt.
Goedemorgen dames!! Hoe is het met alle zwangeren en wachtenden? Hier raakt mijn geduld langzaamaan op! zit echt te twijfelen om te testen.. zit denk ik echt op 10 of 11 DPO.. maar heb zoveel kwaaltjes! Nu was ik gisteren weer de hele avond duizelig/draaierig! Zou dat ook iets kunnen betekenen? Ohhh wat een dilemma's!!!
neee heb me weten te weerhouden! knap he!!!! drukke dag vandaag dus dan denk ik er ook niet zo aan ook! en ik wil echt alleen maar met ochtendurine testen, dus ben weer een dag verder!!! ik ga sowieso op NOD testen, hoop het tot dan nog vol te houden. fijne zondag allemaal he!
hier nog steeds een lage temperatuur. dus nog steeds geen ei gehad ik denk dus dat ik mijn nod ook later zal heben dus dat wordt nog wat langer klussen geblazen.
dank je!! heb net nog clear blue gedaan met indicatie, hij zegt zwanger 1-2 maar k ben als het goed is al bijijna 4 weken. maar ja vandaag de vk bellen en dan zeg ik gewoon dat ik het niet weet maar denk dat ik zeker 6 weken ben. hopelijk kan ik dan in onze vakantie al terecht. ik zit nu 3 dagen voor de nod dus en toch posietief getest met clear blue