ga je nog weg met vakantie of blijf je gewoon lekker thuis? zou idd wel leuk zijn als je zo snel terecht zou kunnen, al kan ik me van mijn vorige zwangerschap herinneren dat ik toen alleen een intake kreeg met een week of 8 ofzo en toen 'pas' ( ja alles duurt dan te lang) met 12 weken weer terug... nu is het natuurlijk allemaal ff anders, hoop maar dat ik volgende week dinsdag te horen krijg dat ik ook naar de vk mag
dat had ik idd ook!! maar bij de eerste vond ik het nog erger dat wachten omdat je niet wist wat je te wachen stond nu weet ik dat wel maar als ik eenmaal de intake maar heb vind ik het al goed. het makkelijke is , we zijn pas verhuisd en wonen nu schuin tegenover de verloskundige praktijk. maar ik ga er nog niet heen om een afspraak te maken, ik bel wel, want we hebben veel kennissen in de omgeving die zwanger zijn en wil niet het risico lopen om ze tegen te komen hihi. dat overkwam me zaterdag al in de prenatal!! ik hoop niet dat ze me gehoord hebben. ik zocht een riem voor mijn zoontje maar kwam een tshirt tegen met grote broer erop. naast me stond een verkoopster dus ik vroeg waar kan ik de riemen vinden. die had ze in dr hand hahaha ik zeg oh sorry hoor ben helemaal van het padje, heb net een test gedaan. en ik draai me om en kijk rechtin de ogen van een goede vriend!! toen kwamen ze naar me toe maar ik werd zoo zenuwachig, ze moeten wel iets gemerkt hebben!! toen kwamen we bij de kassa zij stonden voor me, komen er ineens nog meer verkoopsters bij de kassa staan, en die pakt mijn shirtje en wil die openvouwen recht voor onze vrienden hun neus dus ik stond al te gebaren nee niet doen!! onze vrienden draaide zich net om toen ze dat deed. pppffff ohh da was zoo spannend!!
balen meid, dat is behoorlijk frustrerend! ( ik weet er alles van, mijn cyclus is nooit meer normaal geworden na mijn zoontje...) hou moed hoor, het komt vast goed! liefs riniti
Hey miss, dat is ook de dag dat wij naar de gyn mogen! Toeveallig! Maar dan voor iets anders dan jij.
hey, vruchtbaarslijm moet doorzichtig zijn toch? ik snap het echt niet... heb heel dun wit slijm met af en oe rekbaar erbij (sorry voor smerige details) kan het dan toch ei zijn die eraan komt? mijn temp is nog steeds laag
Jazeker kan dat! De dagen voor je ei ben je al vruchtbaar, dus met het slijm. Denk dat ie eraan komt, houd het in de gaten.
hier vandaag negatief getest... echt heeeel erg balen! ook al was ik nog te vroeg ermee! ik dacht ik heb zoveel rare kwaaltjes dus dan zal ik ook wel posi kunnen testen ik wacht gewoon nog maar een paar dagen! zit niks anders op helaas.. hopelijk na m'n NOD wel een posi test en zo niet, laat die ongi dan maar komen hoor!
meiden even een vraagje, als je dus zwanger zou zijn he... en je hebt heel wat kwaaltjes, dan zou het toch logisch klinken als je dan ook posi test? of heeft dat echt totaal niets met elkaar te maken? kwaaltjes krijg je door hormonen en hcg zijn toch ook hormonen? (vond het wel logisch klinken eigenlijk..) (misschien draaf ik een beetje door maar ik wil het zoooo graag! ik lijk op het moment wel een of andere doorgedraaide gek die overal iets achter zoekt hahah)
Heel herkenbaar! Ik denk er ook zo over. De kwaaltjes komen lijkt mij ook door de hormonen komen. Dus klinkt voor mij ook logisch. Maar vergeet niet dat als je iets heel graag wilt voelen, dat het er dan ineens is. Je let veel te erg op alles, zoals misselijk zijn. Bij het minste of geringste zoek je er iets achter, terwijl je dat anders miss niet eens gevoeld zou hebben.
ja dat is wel waar ja shirley, ik moet het ook maar gewoon afwachten en mezelf niet zo gek maken mayrha en shirley, jullie nu ook echt wachten he zie ik! sterkte!!!
Jez, wat balen dat je (nog) negatief hebt getest. Misschien enige troost, ik testte ook 2x negatief voor ik een streepje zag, maar je cyclus is wel lang nu al 38 dagen. Je moet een hoop geduld opbrengen, vervelend zeg.
Miss, wat een gedoe bij de prenatal zeg. Heb je ook zo'n moeite om het voor je te houden. Het liefst zou ik er met iedereen al over praten, maar ik wil eerst zeker weten dat het goed zit. Ik ben echt bang dat het niet oke is. Ik ben me veel meer bewust dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is dat het gezond is. Daar was ik me bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet bewust van. Nu denk ik vaak owje als er uberhaupt maar een vruchtje zit en met een kloppend hartje.
oohhh nee he, vanochtend is mijn temp wat gezakt!! gemiddeld 0,2 lager dan de afgelopen 2 weken.... als dit nu maar niet betekend wat ik denk dat het betekend......