ging wel pas om 1 uur slapen vannacht dus laten we hopen dat het daardoor komt, maar even realistisch... ik denk dat ik weer een ronde verder ben... ook al is nog niks zeker, ik kan wel janken ik vind er echt geen bal aan, aan dat hele zwanger worden!!!!!! elke keer die spanning en dan de teleurstelling...... ben er echt effe helemaal klaar mee
Jez, ach meis. Kan me het wel voorstellen. Ik hoop echt dat je snel een mooie test in je handen hebt. Liefst een deze dagen. Het gemiddelde ligt trouwens op 6 maanden en 80% van alle stellen is binnen het jaar zwanger.
bij mijn dochter teste ik pas heel laat positief. Maakte minder snel hcg aan maar had wel al kwaaltjes voor posi test. Was dus ook al snel door de 1e termijn heen. Alles kan dus meid! K duim voor je.
Dankjewel. Over twee weken weet ik of ik zw ben. (kleine kans) EN over twee weken weten we wat voor behandeling we gaan krijgen om zwanger te worden.
Wat zou dat kunnen betekenen dan? Sorry maar ik weet dat niet. weet niet hoe dat in zijn werk gaat. Zou je ei geweest zijn dan? Dat is toch juist goed, of niet?
oei meissie toch, niet opgeven hoor, het is ook helemaal niet leuk als het maar niet wil lukken.... ik heb dat bij deze zwangerschap ook gehad, ook weer heel veel verdriet iedere keer en ik werd helemaal niet meer ongesteld dus had ook het gevoel ( en dit gevoel klopte achteraf ook) dat ik dus helemaal geen kans maakte om zwanger te worden... dat is niet leuk, maar uiteindelijk is het met wat ziekenhuisbezoeken toch gelukt, het komt echt wel goed joh, kop op knuffel riniti
@riniti lief berichtje van je hoor! maar ik zie het gewoon effe niet meer zitten dit hele gebeuren.. en ik weet dat ik echt laaaang niet mag klagen maar toch is het elke keer weer zo'n teleurstelling! ook omdat die stomme cyclus dan weer zo lang duurt... nou is het al gauw te lang maarja.. ik geef het niet zomaar op hoor maar ik heb gewoon effe een baaldag vandaag! ben voor jou (en de andere zwangeren hier) ook oprecht blij dat het raak is en allemaal goed gaat! en heb ook echt respect voor de meiden die al die ziekenhuisbezoekjes moeten doorstaan! @mayrha dat mijn temperatuur gezakt is, kan betekenen dat mijn ongi eraan komt! als je zwanger bent blijft je temperatuur hoger dan gemiddeld na je eisprong. ik hoop dat het eenmalig was maar dat zullen we zien morgenochtend..
ik zat zo eens naar jou onderschrift te kijken, maar aan de rondes te zien ben je nog niet langer dan een jaar bezig toch? vanwaar de reden dat je naar de gyn moet? of had je al een vervelende voorgeschiedenis?
net nu moet mijn vriend voor werk naar buitenland heel onverwacht moet hij vandaag vertrekken hebben we al die tijd om de dag kunnen klussen... en nou is mijn ei zo laat... kunnen niet meer klussen tot vrijdag avond maar dan zal het te laat zijn. kan wel janken!
Heb een beetje gelezen, maar jullie hebben weer zoveel gekletst! jez, ik snap je wel hoor. Ik heb dat bij banners met 19 weken... Had ook al zover kunnen zijn als ik die mk niet had gehad... Bij jou is het nog iets heftiger, denk ik omdat je nog zwanger moet worden. Als je dat bent, dan " vergeet" je vaak het wachten... Achteraf lijkt het allemaal makkelijk praten, maar op dit moment gaan die dagen zo langzaam!! En als je dan ook nog eens een lange cyclus hebt... Je mag er best ff doorheen zitten hoor! Hier kan je alles kwijt. Miss, wat zie ik nu???? zwanger????? de eerste ronde gewoon! Jeetje!! (nu snap ik een beetje waarom je man wilde wachten hahaha, hij schiet altijd in 1x raak ) besef je het al een beetje? shirley, wat balen zeg!!! pff, zit jou ook niet mee he! Sterkte voor alle dames die het kunnen gebruiken!
heee lievefamke, jaa zwanger goed he! nee ik besef het nog helemaal niet!! ben ook heel bang dat het mis gaat ofzo. ik was heel misselijk maar gister hadik nergens last van, ja en dan ga je meteen twijfelen he. ik kan niet wachten tot 2 augustus!! mijn man wilde er eerst niet over praten, (hij moet ook nog wennen) maar gister begon hij er weer over en vragen te stellen. ik heb hem gezegd dat ik wil weten wat het word gewoon omdat dat praktisch is en omdat ik te nieuwschierig ben. bij mijn zoontje ben ik achter zijn rug om achter het geslacht gekomen. (erg he) maar nu mag ik het wel weten.
hoi hoi, thanks, da's lief! als ik vragen mag, heb jij steeds van die rare cyclussen?? hoe lang zit daar over het algemeen tussen dan?? ik hoop echt dat je snel meer duidelijkheid hebt, dan kan je er zelf ook wat rust van krijgen! liefs riniti