Mijn cyclussen zijn zoals onder mijn banner staat, worden steeds langer dus.. denk dat hij deze maand aardig gelijk blijft want mijn temp. is nog een tiende gezakt en ik had net al wat krampjes dus dat zal voor 90% zekerheid wel een ongi betekenen helaas Mijn temperatuur meten doe ik pas 1 maand en dat is een geweldig berglandschap geworden! Lekker onlogisch dus! Maar het is wel een klein beetje te begrijpen.. Wel balen hoor, nu ik misschien ongi word weet ik wel dat we voor mijn ei precies goed hebben geklust dus daar lag het in ieder geval niet aan.. we wachten gewoon maar weer verder!!!
da's zeker balen meid, hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid joh! ik wens je in ieder geval veel sterkte, maar denk maar aan mij, ik zag het bepaalde periodes helemaal niet meer zitten ( zat ook aan de clomid waar ik een beetje depri van werd) maar uiteindelijk is het na een jaar ellende ( uiteindelijk met hormonen spuiten) toch goedgekomen en nog wel op het moment dat ik de moed helemaal had opgegeven! ik hoop dat jij dit dalijk nog eens terug leest en denkt, kijk toen voelde ik me heel slecht, maar het is net als bij riniti toch maar mooi gelukt liefs riniti
Dames, Woont er hier ook iemand in Noord Brabant? Ik heb een nieuw onderwerp geopend voor meiden die vriendinnen zoeken in Noord-Brabant. Kijk even en als je het leuk vind dan zie daar. (ook) Anders is het ook prima en kletsen we gewoon hier lekker door. Dus voel je niet bezwaard als je daar niet reageert. Altijd goed! Liefs Mayrha.
ik kom er wel vandaan maar woon er nu niet meer kan dat ook? waar heb je dat topic staan heb je daar een link van?
Hey Miss, ja natuurlijk kan dat! het staat ook onder algemene clubs en het heet: "Meiden uit noord-brabant die vriendinnen zoeken. ". Vriendinnen is verkeerd gespeld, kan niet missen! haha
Ik kom net niet uit brabant, dus ik sla deze even over.. wel hier blijven kletsen hè dames! Anders mis ik jullie zo! Ik heb vandaag echt mega krampen gehad.. sinds een paar uurtjes niks meer dus ik dacht eigenlijk: ik ben zoooo mega ongi maar ik ging net naar het toilet en wat schetst mijn verbazing..... helemaal niks!!! Nou normaal zou ik al tegen het doorlekken aanzitten maar nu nog niks hoor! Jemig, ik krijg hier weer een sprankje hoop van..... maar dan valt het straks nog meer tegen...... Moest het effe van me af schrijven hoor, dadelijk heb ik een heeeeel vertraagd ei ofzo..? (Ohh ik ga de volgende ronde echt ovutesten aanschaffen!!) Welterusten meiden!!
nee helaas ik kom oorspronkelijk uit rotterdam en woon nu in een dorp in de buurt van rotterdam... ik klets hier wel met jullie verder hihi liefs
1 ding is zeker: jij weet het wel spannend te houden hihi, ik zou als ik jou was lekker nergens op rekenen, dan kan het alleen maar meevallen! kuskus
heej damens, ik zit met een dilemma helluppp. ik zit eraan te denken om straks naar mijn werkgever te gaan om het te vertellen, de rede hiervoor is dat ik bij de vorige zwangershcap te lang heb gewacht en dat ze het van collega's te horen hebben gekregen. Ook ben ik tijdens het werk zeeeeer misselijk, en dus bij 1 pand waar ik werk hebben de mannen het al opgemerkt en weten het dus ook al. wat zouden jullie doen? vind het aan de andere kant nog een beetje vroeg, maar ja zedan weten ze ervan, en als het fout zou gaan weten ze het ook dan kunnen ze me ook bijstaan toch?
1 aug begint mijn vakantie van 2 weken vnadaar dat ik het nu wil doen, voorhetzelfde geld verpreekt iemand zich als ik op vakantie ben.........je weet nooit.
ik zou het wel zeggen dan, stel als het misgaat, dan weten ze er in ieder geval ook van! en ik vind ook als andere mensen het tegen je werkgever vertellen is niet zo heel netjes, maar zulke dingen gebeuren natuurlijk wel, succes liefs riniti
miss, ik zou het vertellen. Dan horen ze t iig van jou! Ik kom niet uit brabant, ben geboren in rotterdam en woon daar nu net buiten
Ik zou het ook vertellen Miss, inderdaad beter dat ze het van jou horen. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het ook met 7 weken al verteld. Ben ik nu niet van plan. Hopelijk met een week of 12. Jeetjes Jez je maakt het wel erg spannend. Ben nu toch wel nieuwsgierig hoe dit afloopt. Ik kom wel uit Brabant. Ik ga dalijk even een kijkje nemen bij je topic Mayrha.
nou ik heb het verteld!! en er zat een spiritueel tintje aan was zooo bijzonder!! ik kwam binnen op kantoor en toen was iedereen aan eht lachen, zegt de vouw van mijn baas ja je bent net te laat vlak voordat je binnen kwam zat er een ooievaar voor de deur dus we zitten ...... te pesten of ze zwanger is. dus ik zeg nou ik wou je eigenlijk ff spreken maar ja die verrekte ooievaar is veel te vroeg!! neeeej echt waar zegt ze waarom ze keihard door het kantoor roept ohh de ooievaar is voor Miss!! ja ze reageerde allemaal heel erg leuk!! ik zei ook tegen mijn baas, ja hoe het de vorige keer is gelopen dat wil ik niet weer dus vndaar dat ik het nu zo vroeg al vertel, en jullie weten ook wel dat ik mijn smoeltje toch niet dicht kan houden hahahaha nee dat weten ze zei ze!! maar ik ben zoo blij, valt een hele last van mijn schouders!! trouwens heb vanmorgen nog een test gedaan nou knal test hoor!!! beter kan hij niet worden hij knalt er echt uit!!!
zeg blue, ik geloof dat wij elkaar de hand kunnen schudden ( met onze geboortestad) weet uiteraard niet waar je nu woont, maar het kan nooit ver bij mij vandaan zijn... ik loop ook heel fijn onder behandeling in het maasstadziekenhuis, leuk hoor met die bacterie liefs
nou, super toch, vaak lopen die dingen toch wel vanzelf heb je er lekker rust van en als je dalijk van je vakantie terugkomt zit je ook niet met een groot vraagteken of ze het nu wel of niet weten, gewoon lekker duidelijk!
Oh das idd niet zo fijn riniti met die bacterie daar....maarre ik loop daar niet, maar in het ruwaard Niet dat ik daar altijd even blij mee ben, maar ach het is dichtbij En Miss super dat er zo gereageerd werd!!