Kletstopic voor de dames van wachtbankje juni 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Kimmytje, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    oh, oke, dan woon jij waarschijnlijk precies aan de andere kant van rotterdam dan ik hihi, wel jammer, ik had jou geheid in het ziekenhuis tegengekomen want ik heb mijn afspraak om 13:30 uur en ik zag in het andere topic dat jij hem om 13:00 uur hebt, ben in ieder geval benieuwd!! hoop een mooie echofoto te kunnen plaatsen dinsdag!!

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk trouwens dat kimmytje lekker geniet van haar vakantie en even geen zin heeft in zp ;)

3. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dan hadden we elkaar idd tegen gekomen, haha, maar ik zit dus in een ander ziekenhuis.

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    riniti en blue, we willen wel echo foto's zien hè! hup showen met die boontjes! ;)

En hier dus nog geen ongi!! Maar wéér krampen vandaag! Raar hoor! Heb gister wel even geklust voor de zekerheid, mocht het een ei zijn... maar als ik van het weekend nóg niet ongi ben ga ik maar eens een testje wagen..

ik ben echt een beetje de kluts kwijt, letterlijk en figuurlijk!!! :)

Hoe is het met de zwangere dames, voelen jullie je nog goed?
    Ik ben zeker de enige die het nog niet is...?

5. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    tuurlijk ben je niet de enige!

6. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi hoi! I'm back! Een beetje vroeger, want in Frankrijk was het aan het regenen, niet normaal, zijn we maar naar huis gegaan... Jammer!

Was eerder deze week eens komen piepen hier maar was teveel om bij te lezen!

Hier dinsdag namiddag beginnen bloeden. Enkele dagen te vroeg, en gisteren weer gestopt...

Weet niet wat te denken...

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    innnestling!!

8. Kimmytje

Zo laat?

MISS! Geweldig dat jij zwanger bent seg amai! :)

9. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hahaha ja goed he!!!

ja kan laat zijn hoor!! maar anderhalve dag ongie is ook weinig anders wanneer was je nod dan?

10. Kimmytje

:) Ben blij voor je!

Normaal gisteren/vandaag was NOD maar is dus dinsdag geworden...

11. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    dank je!
    dus je gaat weer een ronde verder!

12. Kimmytje

Ik denk het wel, jammer maar helaas...

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    ahh jammer kimmytje!!! balen van je ongi! :(

14. Kimmytje

Inderdaad jammer! En jij? Al getest?

15. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    gaat helemaal goedkomen hoor meid, met die echofoto! tenminste als ik nu wel meekrijg :cool: vorige keer kreeg ik niks mee, maar als ik nu weer niet krijg vraag ik er zeker om hoor en dan zal ik hem ook hier plaatsen :)

waardeloos dat je nog niks weet, hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid!! daar raak je idd de kluts van kwijt ( krijg je geklutste eieren van haha)

ik voel me voor de rest prima hoor, beetje moe en met vlagen misselijk, maar mij hoor je niet klagen ;)

liefss

16. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    he meid, wat rot nou én regen in je vakantie én ook nog eens ongesteld geworden :x:x:x
    succes in ieder geval, heb je nou lekker nog een paar weekjes thuis??

xxx

17. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmytje, balen van het weer zeg. Ga je naar Frankrijk regent het gewoon. Wat vreemd van die 1.5 dag bloedverlies. Heb je ook helemaal geen test gedaan?

rininti gek dat je geen echofoto hebt meegekregen?

Jez, heb je geen testen meer gedaan? Wat knap. Je lichaam neemt nu wel een loopje met je. Heb je veel last van stress gehad misschien?

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ja, jammer he?? ik ben ook zo stom geweest om er niet om te vragen maar dat kwam omdat ik op dat moment dacht, ik ben acht weken zwanger dus ze zal wel geen goede foto mee kunnen geven, maar dat is klinklare onzin achteraf want ik zie hier mensen die met 6/7 weken al foto's hebben meegekregen :( dus ik ga als ze nu weer niet mee wil geven er wel om vragen, bij mijn vorige zwangerschap had ik rond de 6 weken bloedverlies en mocht ik ook langskomen voor een echo... toen kreeg ik ook gewoon foto's mee, maar ja dat was in echocentra en ik loop nu in het ziekenhuis, maar lijkt mij dat het niet uit moet maken, elke moeder vind een echofoto toch leuk?!
    hoe'st voor de rest met jou??

grtz riniti

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    naar mijn idee heb ik geen extra stress ofzo...???
    zit nu al op dag 41! en heb negatief getest vandaag..

ik heb nog wel steeds dagelijks krampen, wat woensdag begon. Zou het een heeeel erg vertraagde eisprong kunnen zijn?? ik hoop het want dan wacht ik nog wel 2 weken.. als er toch nog een ongi komt, baal ik wel heel erg want dan zal het wel weer ellendig lang duren eer dat de volgende eisprong op komst is.

ohh wat voel ik me rot! er lijkt geen eind aan te komen :(
    fijn dat jullie je goed voelen!!! ik wou dat ik dat ook kon zeggen ;)

20. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jez, ik heb 1x gehad wat jij nu hebt. Ik dacht dat ik gek werd van onzekerheid. Je wilt weten waar je aan toe bent. Had ik ook nog een test gedaan waarop een indrooglijntje tevoorschijn kwam. Het maakte mij niet meer uit wat ik was: ongesteld of zwanger als ik maar iets was ;) Hele vervelende tijd. Heb je misschien ovulatie testen in huis?

Riniti, met mij gaat het goed. Wel erg moe en een dochter die in de middag niet meer wilt slapen. Uit verveling had ze alle kleren uit had kast getrokken (waar ze bij kon). Oh wat een werk was dat.. en wat was ik kwaad zeg. Kan nu toch wel wat minder hebben moet ik zeggen. Heb jij dat ook?

Deel Deze Pagina