Riniti, misschien hebben ze de echo foto digitaal opgeslagen in je dossier. Misschien kunnen ze hem als nog uitdraaien???
oei, ik had helemaal gek geworden! hoe oud is jou dochtertje?? mijn zoontje is 2,5 maar is ( gelukkig) wel een echte slaapkop, die slaapt 's middags makkelijk 3 tot 4 uur! maar ik kan idd ook minder hebben hoor, je bent idd ook zo moe en dan kun je zulke dingen er gewoon ff niet bij hebben!
Hey meid, twas idd rot, mijn vakantie kon niet meer stuk! Deze week ben ik nog thuis, maandag weer aan het werk, dus nog even lekker genieten Fijn te lezen dat het zo goed met je gaat xox
Vreemd idd! En sinds 2 dagen heb ik vreemde krampjes in mijn (onder)buik. Eergisteren een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Als het vorige week mss een innestelingsbloeding was (want was ook een paar dagen eerder dan NOD), hoe lang duurt het dan voor ik positief kan testen? xox
Kimmytje, even zitten rekenen. Innesteling is meestal tussen 5-7 dagen na eisprong. De gelukkige onder ons kunnen al vanaf 10 dpo testen dus dat is dan een dag of 5 op zijn vroegst na de bloeding. Als je uit gaat van je nod zou het een dag of 9 moeten zijn.
Dus je wil zeggen dat het geen innesteling kan zijn? Kan niet goed volgen hihi... Mijn eigenlijke NOD was 21 juni en ben 19 juni al ongi geworden...
24 juni, was gisteren, eergisteren een test gedaan en die was negatief... Ik wacht gewoon nog even af en blijf ondertussen aan de klus
hoi meiden, ik ga vandaag de verloskundige bellen want ik maak me een beetje zorgen om mijn buik. ik krijg nu echt reacties van iedereen van ohh hoever ben je een maand of vijf mijn buik groeit zooo hard. gister bij mijn vriendin geweest maar die schrok zich kapot! we hebben allebei onze ouders niet meer gezien maar als die mij zien zien ze het meteen, ik kan het met kleding ook niet verbergen. (ik kan niet eens meer mijn gewone broeken aan) iedereen zegt ook misschien zijn het er wel 2.!! ik hoop van niet hoor.
@kimmytje wat balen van die regen en je vreemde ongi. @ jez, k zal proberen vanmiddag de echo foto's erop te zetten. 1e echo zie je echt amper wat, maar ben benieuwd naar die van straks. Verder voel k me goed. Moe en een kort lontje, maar ach hoort erbij he
@miss, een nichtje van mij had ook een hele dikke buik met haar zwangerschap en toen werd er gedacht aan zwangerschaps diabetes, wil je niet bang maken maar daar krijg je ook sneller een dikke buik van! ik zeg zomaar iets hoor heb er verder ook geen verstand van, misschien zijn het er echt wel 2 of weet je buik gewoon de weg omdat het de 2e is.... ik zou gewoon effe naar de huisarts gaan, die kan misschien je onzekerheid wegnemen! succes! @blue leuk!! ben benieuwd, veel plezier met de echo!! ik voel me gelukkig weer wat beter vandaag. ik heb gisteren overdag toch met de toiletpot geknuffeld!!! er bleef echt niks in joh! en vandaag gaat het wel weer, beetje misselijkheid maar dat trekt langzaamaan weg en een beetje slapjes nog omdat ik op een half beschuitje en een soepje heb geleefd gister maar goed... ik ga morgen lekker op vakantie dus kan ik lekker uitrusten! ik kom dan ook even niet hier, ga even mijn gedachten verzetten! ik hoop dat ik met een posi test terug kom van vakantie, ik neem ze toch wel mee! (na die misselijkheid gister en vandaag ook weer een hoge temp, hou ik toch een beetje hoop!)
ben al bij de ha geweest maar die zegt dat hij verder niks raar ziet/voelt nou ja ik wacht volgende week wel af dan moet ik toch naar de verloskundige.
Miss gelukkig is er dus niet ernstigs aan de hand, anders had de ha je vast doorgestuurd. Ze zeggen dat het met een 2e echt veel sneller gaat. Ik merk ook aan mijn baarmoeder dat het nu al bezig is met oprekken dat was bij de eerste pas bij een week of 7/8. Jez, sjeetje jij maakt het echt zooo spannend. Ik zou niet anders denken dat je toch zwanger bent. Hopelijk kan je op vakantie een beetje tot rust komen en misschien voel je je dan ook weer wat beter. Ik hoop dat je met een positieve test terug komt!!! Blue, hier ook een kort lontje kan me ergeren aan de kleinste dingen. Veel plezier bij de echo!!
echo was goed. Uk is goed gegroeid. Vorige keer 5,4 mm en nu 2,1cm ! Hartje knipperde ook mooi. K ga nu ff slapen dus weet nog niet wanneer k de fotootjes plaats. @riniti bij jouw echo ook alles goed?
hey meiden, zo goed als het gister met me ging, zo hang ik nu al een half uur boven de toiletpot!!!! weer spugen! dit meen je niet zeg, ieder slokje water komt er weer uit.. gister had ik geen last meer van maandag en nu begint het weer opnieuw.. iemand een idee wat ik hieraan kan doen, want dit is echt zo vervelend!
hey miss, had ik ook hoor! dat komt omdat het je 2e is, heeft niks met een tweeling of iets dergelijks te maken, heb het helemaal uitgeplozen, maar het schijnt gewoon dat alles wat slapper is met een 2e zwangerschap en dat je dan veel sneller dik word, ik had ook al gelijk een buik die ik bij mijn vorige zwangerschap pas met 20 weken had, ik draag voor mijn werk een uniform en die broek kreeg ik ook al vrij snel niet meer dicht! ( ziet er een beetje vreemd uit hihi) ben blij dat ik nu 12 weken ben krijg ik ook niet meer zo van die vragende blikken!!! ik had trouwens ook weleens dat mijn buik ineens een dag minder dik was ( maakte ik me ook zorgen om maar schijnt ook normaal te zijn) én ik had ook al gelijk van die velletjes op mijn buik, dus ik smeer heel goed met weleda zwangerschapsolie!! succes