Kletstopic voor de dames van wachtbankje juni 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Kimmytje, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    de 16e is een geliefde dag :d @riniti, k ben idd dinsdag vrij, maar ook donderdags. Ik moet dit keer half 1.

2. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik ben ook dinsdags en donderdags vrij!!
    maar ik moest eigenlijk rond de 19 de maar ik vroeg of het misschien de 16 zou kunnen omdat ik dan jarig ben. leek me wel een mooi verjaardagskado!!

3. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Hey meiden!

Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, was een beetje moedeloos geworden door al dat gedoe om zwanger te worden.:(

Hoe is het met iedereen hier?
    Nog nieuws dat ik heb gemist? (beetje veel om alles bij te lezen nu)

Wij hebben afgelopen woensdag te horen gekregen dat het voor ons ICSI wordt... We hebben dus nog een hele pijnlijke en spannende tijd te gaan.

Liefs Mayrha

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    he bah wat vervelend voor jullie. wat is dat presies dan?

5. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

ICSI is nog een stapje verder dan IVF.
    Eerst moet ik 2 weken hormoonspuiten in mijn buik zetten, waardoor er veel eitjes tegelijk rijpen. (Bijv. 14 ofzo).
    Die gaan ze dan via een punctie uit de eierstokken halen.
    Vervolgens gaan ze één zaadje met een naald in de eicel plaatsen.
    Dan terugplaatsen (1 of 2) en dan 2 weken wachten...
    Bij IVF zijn de zaadjes goed genoeg om de bevruchting zelf te doen, bij ons dus niet.
    2e uitslag zaadonderzoek was: 600.000 stuks waarvan 3% beweeglijk.
    Normaal is 20.000.000.

6. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ohh jee toch, nou ik hoop maar dat het toch snel raak is dan.
    sterkte en succes.

7. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Sterkte Mayrha! En ik duim voor jullie voor zeer spoedig een mooi wondertje!

xox

8. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mayrha, wat een klap. Ik heb dit gezien bij babyboom en was erg onder de indruk. Wat je als vrouw moet doorstaan om een kindje te krijgen. Ik denk dat het een emotionele tijd voor jullie wordt (en dat eigenlijk al is) en hopelijk komen jullie er samen ijzersterk en zwanger uit.

Liefs

9. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Dank je Kimmytje!
    Uiteraard wens ik dat ook voor jou!
    We weten allemaal hoe spannend het is en hoe moeilijk wachten is op het mooiste wonder dat er bestaat.
    Ik duim ook voor jou meid!:)

10. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Hoi Cupido,

Inderdaad zal het zwaar worden, maar ik heb er alles voor over!
    Met lichamelijke pijn kan ik goed omgaan, maar met de spanningen en het eeuwige wachten niet...
    Dankjewel voor je steun in ieder geval! Lief!

11. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hè mayrha,

wat een vervelend nieuws voor jullie... hopelijk komt het snel goed! wat betreft het hormonen spuiten kan ik je vast geruststellen, ik heb het natuurlijk ook moeten doen en het viel mij echt alles mee!!! weet je al welke hormonen je moet gaan spuiten??? fostimon?? voor de rest is het idd voor wat ik heb gezien niet echt een pretje, maar meid, het is wat je zegt, met lichamelijke pijn is om te gaan, met het eeuwige afwachten of het nou wel of niet zal lukken of gelukt is is bijna niet om te gaan! heel veel succes voor jullie de komende tijd en dat het maar snel goed mag komen,

knuffel voor jou, kuskus riniti

12. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Dankje Riniti.:)
    Ik weet alleen dat ik een hormoon moet gaan spuiten dat meeredere eitjes laat rijpen. (FSH ofzo, kan dat?)
    Ik denk dat we pas 20 september echt meer weten daarover.
    Ik houd jullie op de hoogte.
    Eerst nog even wachten en wachten en wachten...zucht.

13. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    lieve mayrha,

ik had na anderhalf jaat klussen ook het nieuws te horen gekregen dat wij alleen zwanger konden worden door icsi .
    ben gelukkig altijd samen met mijn man heel open over geweest en daardoor konden we er met iedereen over praten na twee terugplaatsingen heb ik er een prachtzoon over aan gehouden en gaan waarschijnlijk in november weer voor een nieuwe cryo terugplaatsing.

meis ik geef je een dikke knuf voor het tegenvallende nieuws want idd icsi is inderdaad het laatste en zwaarste van fertiliteit.
    maar ik sta je bij.
    ook voor vragen en ik sta je bij

liefs welp

14. Kimmytje

Thx meid, ik wens jullie echt het allerbeste toe! Ongelooflijk hoe sterk jij overkomt!

15. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Ooohh Welpje, wat een superlief berichtje van je!:)
    Jij hebt inderdaad ook al heel wat meegemaakt dan, super dat je de 2e poging succes had! Wij houden rekening met 3 pogingen ofzo, ik probeer niet te veel te hopen dat het de eerste keer lukt.
    En als het 3 keer niet lukt, dan hebben mijn ouders al gezegd dat ze ons financieel willen steunen.
    Wij geven dus voorlopig nog niet op.

Maar hoe het inmiddels bij jou meid? Je hebt best lang moeten wachten op je ongi weet ik nog. Maar hoe is het nu?

Hele dikke knuf terug!

Liefs Mayrha

16. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Lief Kimmytje, dankje!:)

Ik hoor altijd van mensen om me heen: "jij kan dat wel, want jij bent zo sterk". Ook als het om andere dingen gaat hoor ik het vaak.
    Misschien moet ik nu even niet denken dat ik de wereld aan kan, want ook ik knak een keer, snap je wat ik bedoel?
    Maar ik ben heel blij dat ik de behandeling krijg en niet mijn mannetje, want die zou het niet aankunnen.
    Maar we hebben zeker frisse moed, want we beginnen net pas!
    Opgeven kan altijd nog.

Hoe is het nu met jou?
    Voel je al iets? Je hebt in ieder geval een mooie korte cyclus, en zeker niet TE kort. Op de een of andere manier voel ik dat het bij jou snel gaat lukken! Dat gevoel had ik ook bij Miss. Ben benieuwd...

Liefs Mayrha, en een dikke knuf!

17. Kimmytje

Meid, ik heb hier zowaar traantjes in mijn ogen zitten... Je kan idd heel sterk zijn maar eens word het teveel...

Maar zulk een positieve ingesteldheid kan al wonderen doen, en ik ga een kaarsje branden dat het zo snel mogelijk lukt bij jullie! Binnen die 3 pogingen zijn jullie zwanger, ik geloof erin :) Dikke knuffels en hou ons aub een beetje op de hoogte ok?

Met mij alles goed, ik heb ook al eens een dipje gehad maar zet me daar vrij snel over. Ik heb al een hele tijd het gevoel "augustus" en ik hoop zo dat dat gevoel juist zal zijn. Momenteel voel ik me ok, de afgelopen 2 dagen wat ziek geweest maar aan wat ligt dat? We wachten af :)
    Ben alvast blij dat mijn cyclus mooi op gang is.

xoxox

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hey meis, zou kunnen hoor, het zal dan anders zijn als fostimon ( of hogere hoeveelheid, want bij mij begonnen ze juist met een lage hoeveelheid omdat er niet teveel eitjes moesten gaan rijpen, ivm meerlingzwangerschap) 20 september... duurt nog ffies, maar meis, je hebt nu al zo lang geduld op moeten brengen, die weekies kunnen er ook nog wel bij ;)
    hou moed hoor, ook al is het nog zo moeilijk

kussie

19. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0

hey mayrha,

na 3 maanden einedlijk ongie gehad pfffff maar alles gaat nu weer goed.

maare ik denk dat we elkaar de aankomende tijd goed kunnen steunen want mijn mannetje en ik hebben de stoute schoenen aangetrokken en de poli gebeld en gevraagd of we weer een cryo mogen terug plaatsen en we mogen 21 september op afspraak komen dus ook wij gaan weer het traject in
    dus meis we kunnen op elkaar steunen en op elkaars schouders uithuilen ;)

dikke knuf

houden we elkaar op de hoogte???/

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    hallowaa! ik ben weer in dit koude kikkerlandje neergestreken!
    ik heb niet zo'n zin om alles terug te lezen, maar meiden jullie allemaal alle goeds toegewenst, zeker voor jullie die de mmm ingaan...!!!

mijn ovutestjes lagen al mooi op de mat vandaag dus dat komt goed uit. alleen nu de vraag wanneer ga ik daar in vredesnaam mee beginnen?
    ik citeer 'als je cylcus langer dan 38 dagen duurt raadpleeg je huisarts' en anders staat er een dag naast wanneer je moet beginnen... maar wat als die cyclus nu misschien ineens korter duurt? een dag of 30 bijv.? zou zomaar kunnen toch? of moet ik gewoon de rest van de hele cyclus vanaf nu testen? ik heb er 'maar' 25 bestelt.. (en heb niet zo'n zin om de huisarts hier lastig mee te vallen!)

wie het weet mag het zeggen!!! ;)

Deel Deze Pagina