mayrha, wat naar dat jullie dat hele traject in moeten. Heel veel sterkte en succes natuurlijk! Ik hoop voor jullie snel een icsi-wondertje.
jeetje meiden!!! watskebeurt??? het is hier zo stil?? gaat alles goed met iedereen?? of zijn jullie allemaal op vakantie, hihi, xxx riniti
Ik ben er! Het is hier idd heel erg stil, jammer eigenlijk dat er niet meer zoveel dames aanwezig hier... Hoe gaat het met iedereen?
haha, ik begin het me toch ook echt af te vragen!! het topic van het wachtbankje was niet bij te benen, als je 5 minuten niet keek stonden er alweer 15 pagina's bij, maar nu??? ik weet het niet?? is miss op vakantie, weet jij dat?? die zie ik hier ook helemaal niet meer???? met mij gaat het in ieder geval goed, ben behoorlijk verkouden aan het worden, onwijze keelpijn, en durf geen strepsils te nemen ivm zwangerschap maar het doet wel beroerd zeer.... hoe is het met jou kimmytje??? wanneer mag jij weer eens testen?? kuskus
Geen idee meid, ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer... Blij te horen dat het goed met jou en je zwangerschap gaat meid! Die verkoudheid is maar bijzaak Hier alles goed, na het weekend testen. Ik voel me, ik weet niet, vreemd met momenten maar heb denk ik niet echt klachtjes. Gisterenmorgend ben ik wel opgestaan met een paar druppels bloed in mijn slipje dus ik dacht oh nee Maar op het toilet kwam er niets en tot nu nog steeds niets. Ik hoop dat het een innestelingsbloeding geweest is... Ik lees dat een innesteling enkele dagen kan duren dus het zou kunnen. Ik hoop het zo! Ik vind dat het mijn beurt is xoxox
ja, ik vind het ook heel jammer! maar ja, dan kletsen wij toch gewoon lekker verder thanks, ik ben ook heel blij dat het zo goed gaat hier! oke, maar ik las laatst ook dat sommige vrouwen ( die zwanger zijn) elke maand heel de zwangerschap ook wat bloed verliezen rond de tijd dat ze normaal ongesteld zouden zijn!! en bloed wil ook niet altijd wat zeggen, als het niet doorzet tenminste, ik heb in mijn vorige zwangerschap met 6 weken bloed verloren en met 20 weken ineens ook weer... allebei de keren wisten ze niet hoe het kwam! dus wie weet!!! spannend meis, ik ga in ieder geval voor je duimen!!! zou wel leuk zijn als het nou zo is!!! hoe lang ben jij nou inmiddels bezig?? toch ook al een flinke tijd??? nou, ik hou je in de gaten alvast fijn weekend en ik spreek je snel weer! dikke x
hoi hoi, ik ben dr wel hoor!! heb wel vakantie!! ik zit veel op maart mama's 2012. verder hang ik wat rond thuis ik heb heel erg last van vermoeidheid! en stemmingswisselingen hahaa.
hej meides, ik kom me ook voor een poosje afmelden, heb slecht nieuws gekregen en het zwanger worden verschuift even heeeel ver naar de achtergrond. ik hoop jullie over een maand of 2/3 weer te zien hier, misschien dat ik tussendoor nog even kom kieken hoe het jullie vergaat... dikke kus meiden ik hoop tot gauw
jeetje jez, succes meid, dat alles maar goed mag komen ( als dat kan natuurlijk...) en hopelijk tot over een poosje en dan met goed nieuws dikke knuffel voor jou
aha, op die manier, nou dat staat je netjes nee ik dacht eigenlijk, het zal toch niet fout zijn gegaan bij miss... dus ik had al ff op je profiel gespiekt, jij was juist altijd degene die hier weer ff terugkwam... vandaar.. maar fijn om te horen dat alles gewoon goed is... nog een paar weekjes dan neemt die vermoeidheid ook vast weer wat af, weet iedereen inmiddels al dat je zwanger bent, ook je vader?? ik kan me herinneren dat je het hem zo graag wilde vertellen...
ja die hebben we het vorig weekend verteld en hij stond er versteld van hij had het nog niet verwacht! en verder heb ik het gisteren op mijn hyves en facebook gezet want mijn buik is nu zo huge dat ik het gewoon niet meer kan verbergen. kijk maar.
en ik keek altijd wel of er nog wat geschreven was hier maar dat viel me tegen dus dacht ik ah dat komt na de vakanties wel weer!! zo de kleine druktemaker ligt op bed hier ppffft eindelijk rust!! aan de ene kant ben ik blij als ik volgende week weer aan eht werk kan dan kan ik weer ff er tussen uit. maar aan de andere kant ben ik zooo moe en ik doe vrij zwaar werk. (schoonmaakster) bij een heel zwaar pand......ik ben benieuwd hoelang ik het volhoud. als ik zo doorgroei niet lang meer.
Het was echt maar 3 drupjes in mijn slipje, dus gebeurd terwijl ik sliep. Dat is nu bijna 2 dagen geleden en ondertussen geen bloed meer gezien. Ik hoop echt dat ik op roze mag volgende week! Dit is de 4de ronde, valt dus nog mee, maar toch, je begrijpt het wel hé Hoe gaat het met jou buikje trouwens? Ook voor jou een prettig weekend! xoxoxox
@ Jez, veel sterkte meid, en ik hoop dat alles snel opgelost raakt... Dikke knuffels en tot gauw! xoxox @ Miss! Blij je hier nog eens te zien! Is dat jouw buik?! Ben je zeker dat je 7 weken bent? Das al een serieuze buik hé zeg... Heb je al echo gehad? Mss een tweeling? xoxox
Hoi hoi, ik ben er ook nog hoor. Jez ik vind dat wel heel sneu om te lezen. Kan je er wat meer over kwijt? Dikke knuff iedergeval. Kimmytje, mijn duimen draaien voor je meid. Zou natuurlijk geweldig zijn! Riniti, misschien dat je bij de apotheek kan nagaan wat je mag hebben om de pijn een beetje te verlichten en een paracetamolletje mag sowieso. Beterschap. Miss, jouw buik!!!! Dat is echt niet normaal. Mooi zeg.
Hier: woensdag hebben wij onze eerste echo. Man en dochter gaan mee. Ik ben dan al 9 weken, als het goed is. merk ook dat mijn buik veel sneller groeit dan bij de 1e. Toen werd er pas na 16 weken iets zichtbaar. Nu zie je eigenlijk ook al wel dat ik zwanger ben. Morgen neem ik een nieuwe buikfoto. Dan zit er 2 weken tussen.
ja ik ook. ik heb trouwens ff rondgekeken op het forum maar volgens mij ben ik de enige met 7 weken en zooo een buik
haha ja miss. Ik denk het ook. Toch mooi! Heb mijn begin foto in mijn album gezet dat is met 6 weken en 3 dagen. Morgen maak ik een nieuwe. Ben benieuwd als ik die naast elkaar zet of je een verschil ziet.