Kletstopic voor de dames van wachtbankje juni 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Kimmytje, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Dankjulliewel! Ik zag het nog net.:)
    Zal het morgen eens proberen.

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    hallo! ik denk dat ik me hier ook aanmeld, ben wel van begin juni, heb mezelf al snel over moeten plaatsen naar het bankje van juli, maarrr ik zie wel al wat bekende namen! :)

alles goed met jullie? :)

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    ik heb nog wel een dingetje waar ik het met jullie over zou willen hebben eigenlijk!!

hoe gaat jullie man om met alcohol?? die van mij drinkt behoorlijk wat biertjes in het weekend.. vrijdag/zaterdag, soms nog doordeweeks een avondje, maar het zijn er zó veeeel te veel als je het mij vraagt! ik heb al een keer gezegd dat als hij ook graag wil dat ik zwanger wordt, hij er toch echt mee moet minderen/stoppen, maar op de een of andere manier lukt dat niet zo.. (begrijp me niet verkeerd, het is geen alcoholist ofzo, maar ze smaken goed zegmaar ;))

is het denken jullie ook echt zo super nadelig..? of hoeft dat helemaal niet?

4. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, ik heb jullie ook gevonden! Was wel een goed idee zo'n topic :D
    Gezellig met mensen met wie je toch al een maand of meer in spanning zit!

Ik zit nu op de camping,. Internet doet het gelukkig weer even, dus ik kan weer snel zp-en.
    jullie hebben al veel gekletst zie ik!
    Als internet het doet probeer ik het een beetje bij te houden...

miss, jouw man weer aan het twijfelen? Pffff ik zal ook echt af en toe boos worden.

Hier nog helemaal blij met de echo :D ik zal kijken of ik binnenkort een foto erop kan zetten..

jez, mijn man drinkt nooit. Ja heeel soms een biertje bij de bbq in de zomer.
    Geen idee of het echt nadelig is. Ze vragen wel aan mij of ik drink en rook, volgens mij aan de man ook.

Ik moet trouwens nog even bij de gyn blijven tot de 12 weken.
    Ik krijg bij hun ook een intake, maar dat kan ook later zeiden ze (hij stond op 14 juli, maar ze wilde eerst nog een echo doen). Dus eerst een echo en dan de intake.
    Wordt ik weer zo onzeker van, want dan denk ik: als de echo verkeerd is, is die intake ook niet meer nodig, dus misschien gaat ze daarvanuit (omdat ze het best klein vond)...

5. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ben je gek? Iedereen welkom hoor meid! :)

6. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    jez, als je zwanger bent dan zeggen ze dat vanzelf tegen hem, en meestal veranderen de mannen ook helemaal als de kleine er eenmaal is!! mijn man drinkt niet alleen heeeel af en toe een amaretto cola maar dat kan ik op 1 hand tellen.

lievefamke, ja hij twijfelt weer eens, word niks deze ronde, ik heb er nu ook niet een zin in moet ik zeggen. hij was me gister gewoon aan het negeren!! ik was echt kwaad heb hem de hele avond ookniks gezegd.
    eerst heeft hij het erover en als ik er dan over doorga dan wil hij ineens wachten! :x:x:x hij krijgt geen sex meer totdat hij wel wil.

sorry hoor damens moet het ff kwijt.

7. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    yeah meiden, ik doe ook weer mee!!! gezellie!!!
    goed bezig kimmytje!!!

8. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    ps, miss, vervelend dat hij nu weer twijfeld! jeetje, daar word je ook gek van op deze manier!! wanneer is je ei deze maand?? hopelijk bedenkt ie zich nog voor die tijd ipv weer erna! succes

9. Kimmytje

Hoi dames! Hier ben ik weer!

@ Jez, mijn mannetje drinkt ook al eens graag een pintje, maar dat is echt niet veel. Kan er dus niet echt over meespreken.

@ Riniti! Fijn je hier te zien meid :) ! Alles goed daar?

Ik begin enorm af te tellen naar de vakantie… Nog anderhalve week!

xoxox

10. Kimmytje

Hebben jullie trouwens ook zoveel last van een opgezette buik rond eisprong??

11. welp

welp Actief lid

13 mei 2011
    341
    0
    0
    vooral opgeblazen gevoel!

12. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

13. Kimmytje

14. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    hoi,

mag ik hier ook aanschuiven? ik zag dat dit ook was voor nieuwe mensen?

xx

15. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    hoi kimmytje,

hoe heb je dat gedaan met die banner van babyboom?

ik ben naar de site gegaan van babyboom en de code hier bij handtekening gezet, maar hij doet het niet

16. Kimmytje

Je banner werkt perfect hoor :)

17. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    oh nu wel

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

19. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    inderdaad lekker hoor...

wij slaan een jaartje over. misschien nog eens een weekendje... maar verder is het gewoon werken dit jaar...

vond mijn baas niet erg haha

20. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

haha, wij gaan ook ff niet hoor dit jaar, word weer verbouwen met de kamers in de vakantie, ons zoontje krijgt een nieuwe kamer en dan de babykamer weer een beetje veranderen, maar ook leuke bezigheden ( vind ik ;)) we zien volgend jaar wel weer of we weer eens weggaan, wil wel heel graag naar het gardameer! wie weet...

groetjes

Deel Deze Pagina