normaal gesproken wel , laatste keer drie weken overtijd vanwege fikse darm infectie en medicatie . ach zolang geen bloed is er nog hoop maar die heb ik zojuist maar aan de kant gegooid is beter voor mijn gemoedsrust hahaha en we wachten maar af en gaan vol goede moed de 21 ste naar het ziekenhuis maar het was mooi geweest.
nou zeg, da's jammer... maar meid, eenmaal in het ziekenhuis heb je misschien wel snel duidelijkheid en kunnen ze je waarschijnlijk wel verder helpen... succes hoor en hou ons op de hoogte he?? knuffel riniti
echt balen welp!! ik blijf voor je duimen... ik heb vandaag nog testje gedaan om zeker te zijn dat het nog goed zit... Bekijk bijlage 179905
shirly super mooie test meid!!!! ik heb gister mijn angelsound binnen gekregen en meteen uitgeprobeert natuurlijk!! en wat denk je, ik had het hartje vrijwel meteen gevonden. ging heel snel als een stoomtrein! echt super leuk en voor mijn man werd het ook ineens allemaal werkelijkheid!
bedankt meiden , hier ondertussen nog steeds overtijd en miss is inderdaad een mooi geluid het hartje helaas heb ik het nooit kunnen horen met de angelsound dus werd er helemaal gek van, geniet er van en helemaal als je mannetje het kan horen
ik heb hem ook nog van vorige zw... je mag hem alleen niet te vaak en te lang gebruiken! is schadelijk...
ja maar verloskundige zijn zowiezo tegen al die dingen!! want dat bezorgt hun weer extra werk van onbezorgde vrouwen die dan het hartje niet kunnen vinden. maar het lijkt mij niet echt heeeel schadelijk te zijn hoor!! je moet natuurlijk niet dag in dag uit met dat ding op je buik gaan zitten want dan heb je baby ook geen rust!!(al is dat wel heel verleidelijk hoor) hahaha
haha weet het... wat je ook kan doen is opnemen op pc... kun je zo vaak luisteren als je wil... heb ik ook gedaan haha
Ja ik ook! hahahaha Ik luister eigenlijk niet zo heel vaak. Alleen als ik heftige bloedingen heb gehad of als ik het al een paar dagen niet gedaan heb. Dan wil ik wel eens luisteren... valt me mee, hoe ik me kan inhouden, want ik ben normaal erg obsessief gelijk hahahah... mijn man had ook gelezen dat het niet schadelijk was ergens. En zo lang luisteren we niet, dus dat zal wel goed komen Wel een heerlijk ding hoor (vooral na zoveel bloedverlies steeds). Welp, dat was/is even spannend. Nog steeds geen bloed? Maar helaas ook een negatieve test. Balen zeg! shirley, ziet er zwanger uit hoor! haha
heyhey helaas toch gister in alle hevigheid ongie geworden ach het is niet anders een flinke traan gelaten en nu met flinke moed weer verder maar je dit was de laatste maand op de hoop van een wondertje via de natuurlijke weg. nu weten we zeker dat we alleen wondertjes mogen krijgen via icsi en dat het ons niet lukt via de natuurlijke weg en vooral voor mij voelt het als falen is een gevoel die ik niet kan uitleggen.
Oh meid, dikke knuffels hoor... Ik voel met je mee en ik ga superhard duimen dat het via de MMM heel snel mag lukken! Iedereen heeft recht op een wondertje, komt goed meid! Dikke kus xox
je bent een echte schat, ik hier met mijn depri gedoe en heb eigenlijk niks te klagen, ik ga ook super hard duimen voor een wondertje voor jou dikke kus
Ik kan heel erg goed begrijpen dat je je wat down voelt dus mag je hier vandaag zoveel klagen als je wil! Maar vanaf morgen weer beter en met een big smile er weer tegenaan ok? Thx! Heel erg lief van je! xoxox