mijn duimen doen al zeer voor je hahahha. hoe het mij gaat, het gaat ..... de dagen gaan door he... heb het baby gedoe aan de kant gezet kan er toch niks aan veranderen en we moeten toch naar het ziekenhuis dus lekker relaxen. des te meer ik voor jou kan duimen hihihi
dat is de goeie insteek meid! wanneer moet je naar het ziekenhuis?? succes alvast, liefs riniti, ps ik duim gelijk voor iedereen mee hoor
Ook ik hoop mee voor jullie dat alles voorspoedig zal verlopen en jullie snel een positieve test van plakbeebje in jullie handen zullen hebben Welp!
hey kimmy, ja goed joh, lekker dik aan het worden hoor die buik.. en vandaag laatste dagje werken voor mijn vakantie dus hij word vast de komende weken alleen maar dikker en dikker , nee ik moet me eigenlijk heel erg schamen, ik heb helemaal nog niet eens foto's van mijn buik gemaakt deze zwangerschap ( bij mijn vorige zwangerschap netjes iedere maand een foto) ik heb pas ook mijn navelpiercing er maar uit gehaald want ik wil niet weer dat die eruit zweert, dat deed een beetje pijn de vorige keer ik zal eens ff kijken om een foto te maken komt binnenkort goed, kuskus
Leuk Ik heb ook een navelpiercing, vroeg me ook al af die erin te laten of niet... Zal ik dan wel zien. Ben benieuwd naar een foto, moest je ooit de tijd vinden xoxox
hihi, nou ik heb hem vorige keer laten zitten, maar au, au, au.. het lijkt wel of als je buik gaat groeien hij eruit word gedrukt, ik nog heel slim een zwangerschapspiercing gekocht op internet, maar dat werd hem ook niet! uiteindelijk heb ik hem er maar uit gehaald, en na de bevalling was hij gewoon dichtgegroeid dus heb ik hem er maar weer opnieuw doorheen laten prikken ( moest toch naar de tattooshop om de naam van mijn zoontje op mijn onderbuik te laten tatoëren hihi) als ik aan de eettafel of mijn bureau op het werk zat en ik stond op moest ik zo uitkijken met die zwangere dikke buik dat ik niet met mijn piercing achter de tafel/ bureau bleef steken, dat deed wel zo verschrikkelijk zeer! ik dacht ik haal hem er nu maar vast uit, hihi, maar volgens mij zijn er ook meiden waar hij gewoon kan blijven zitten heel de zwangerschap hoor! licht misschien net aan hoe hij gezet is ofzo! ik heb normaal nooit last van zwerende/ ontstekende piercings of oorbellen, maar toen... komt wel goed met de foto, ik beloof het je! kussie
heb mijn piercing vorige keer tot halverwege de zw laten zitten... daarna eruit gehaald maar na de bevalling kon ik hem er gewoon weer in doen... was nog gewoon open...
Kimmytje ik ga voor je duimen! Hier geen piercings in mijn navel. Mijn navel deed tijdens mijn vorige zwangerschap vanaf een week of 37 wel ontzettend zeer. Kan me niet indenken hoe dat moet voelen als daar nog een piercing in had gezeten.... brrrrrr **rilling**
Ben eens benieuwd wat mijn piercing betreft! Ga sowieso wel een zwangerschapspiercing kopen Cupido, mooi buikje hoor! Knuffies dames xoxox
ik heb ook ee navel piercing gehad maar was er voor de zwangerschap al uit. wel ben ik tijdens de bevalling van mijn zoontje mijn neuspiercing verloren. en die kreeg ik niet meer in daarna. ik heb ook na de bevalling een tattoo laten zetten met de naam van mijn zoontje maar ja kost mij niks mijn oompje zet ze,,,,gratis!
kimmytje meis toch :x een hele dikke knuf . ik had zo voor je geduimd, en het je gegund. dikke knuf en kus
even vraag tussendoor: ik ben de vorige keer bevallen met een keizersnede... moet ik dan nu naar de gyn of naar de vk? ook heb ik een paar maanden geleden een vmk gehad... maar heb pas op 12 okt. eerste afspraak staan met vk.. zou ik kunnen verlangen dat die eerste afspraak eerder is? denk er nu pas aan dat ik misschien naar de gyn had gemoeten...
heb je na je vmk controle gehad bij de gyn, want vaak mag je dan eerder een echo laten maken daar. Met keizersnee heb k geen ervaring of je dan weer bij de gyn moet.