hey meiden, ik heb even jullie hulp bij iets nodig, de testen van kruitvat 2 voor 5 geven wel eens een indrooglijntje dat is vaak na aflees tijd maar nu is mijn vraag kunnen twee testen de zelfde lijnen geven na 5 min ( de 5 min afleestijd) daarna wel donkerder geworden. dus. 1 test na 5 min afgelezen staat een vaag licht lijntje werd na die 5 min wat donkerder. tweede test precies zelfde verhaal. zijn dit dus indrooglijntjes of.......
dat zou wel heel toevallig zijn dan..... en ik heb van kv 2v5 nog nooit gehoord over ingedroogd lijntje. heb je dr nog meer? maar je was toch op rood, of heb je maar een beetje gevloeid dan?
hier zijn de fotos in het echt zie je het wel duidelijker en helaas geen testen meer in huis en winkels zijn dicht, ik was idd op rood maar niet hevig maar extreme klachten dus vandaar
ik zie op de onderste foto de bovenste test idd een heel licht streepje ja....... ja kan er nu nog niks van zeggen, zou je morgen nog wat testen moeten halen..........maar ja de negatieve zie ik niks.
als ik heel goed kijk en de foto vergroot zie ik op de bovenste test van de negatief ook heeeeel licht een streep
maar verder durf ik dr nog niks over te zeggen!! ik hoop het zoooo voor je!! plaats dit anders ff bij zwangerschaps testen in het forum misschien krijg je dan meer reacties.
ik ga er maar van uit dat het niks is maar vind het vreemd dat twee testen precies de zelfde streep hebben als ie negatief is...... snap je
hee damens hier vandaag naar de bekkentherapeut geweest, heb bekkeninstabiliteit dit is al zo snel omdat ik hele lenige spieren en gewrichten heb. flink balen maar denk dat ik het met oefeningen wel onder controle kan houden.
miss balen hoop dat je er te veel last van gaat krijgen helmaal omdat je er al eentje heb rond lopen... en nee heb nog niet getst heb er wel eentje liggen maar weet niet.... ik weet niet nog steeds niet of het toevallig twee indroogstreepjes zijn
ik zie hem wel een beetje welp. Zal wel heel gaaf zijn! Miss, balen dat je dat nu al hebt! Vooral omdat er al eentje rondloopt (ik vind het nu al best zwaar soms).
Gefeliciteerd, wat leuk! Wij weten het de 10e ben zo benieuwd. Jij kan lekker los!! Veel plezier met shoppen