wat is het gardameer? inderdaad heel leuk om de kamer in te gaan richten enzo. nou ja... sommige mensen vinden dat leuk... ik vind dat schilderen enzo nooit zo leuk. het resultaat is dan wel weer leuk hahaha... xxx
gardameer, is in italie, erg mooi daar! misschien wat voor volgend jaar hihi... nee joh, ik ga niet verven, dat doet mijn vent ik ben meer van de instructies en ideetjes enzo, gaat vast helemaal goedkomen xxx
haha bij ons eerste kindje hebben we dat allemaal samen gedaan. schilderen enzo. maar ik was wel heel blij toen het eindelijk klaar was hoor.
Wij zijn trouwens dol van schilderen, doen het altijd samen. Al is mijn man er ietsje minder goed in dan mij Leuk hoor Riniti alles klaarmaken voor de baby, hoop dat wij dat snel ook kunnen doen! xox
Yups! Nog effe wachten dus! Gelukkig zit daar een weekje zon, zee, strand, zwembad tussen dus das al goed xox
riniti vandaag is me ei geloof ik dus heb geen tijd meer helaas, of zal ik hem vanavond een slaappil in zijn drinken doen en dan geven dan merkt hij er niks van hahahahahahha shirly welkom!! leuk dat je er bij komt, gezellig hoor!! als je vragen hebt horen we het graag. verder alle nieuwelingen ook WELKOM natuurlijk!! heb ff snel bijgelezen weet allemaal niet meer wie wa schreef............solly.
ja shit ik zie dus net dat nu mijn ei er is :x ik ben zooooo sjagerijnig vandaag!! wat ik al schreef gister ontliep hij mij gewoon. (hij weet presies wanneer mijn ei is) en hij leest meestal wel mee savonds als ik op het forum zit. maar goed of hij het :xnou bij zit of neit ik schrijf toch wat ik wil. dan leest ie het maar!! hij weet hoe ik ben. ik heb er gewoon hoofdpijn van nu..............aaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zo sorry hoor moest het weer ff kwijt!
mijn lieve :xman:x die wil dan wel aan kinderen beginnen en als het dan zover is weer niet!! en ondertussen zit ie wel mij iedere keer hoop te geven!!
nee maar hij zit me wel lekker te maken, met anwoorden die mij dan hoop geven. bv we willen een nieuwe auto ik zeg ohh toyota aygo toen zei hij, nee dat kan niet want als die kleine er dadleijk is moeten we toch weer een station hebben. ja dat geeft mij hoop als hij zoiets zegt.........toch
ik heb op dat moment weiselijk mijn mond gehouden en kreeg zoveel hoop dat ik dacht ohhh dat word em deze maand dus ik dacht ik wacht het wel af tot ik mijn ei heb......maar nou vroeg ik eht gister en toen werd ie kwaad jaaa nu niet zegt ie....maar laatst hebben we een gesprek gehad want hij zei eerst dat hij een jaar wilde wachten, met dat gesprek zei hij dat hij dat niet gezegd had! ja en ik ben doof....maar ik zou geen jaar hoeven wachten maar een paar maanden, maar als hij zo doorgaat dan komt het er nooit want iedere maand zegt ie nu niet........ik ben nu zoooo boos dat ik vanavond weer een gesprek aanga en nu wil ik weten wat hij wil en anders hoeft het van miij niet meer maar ik wil nu duidelijkheid en als hij het niet wil........dan ga ik heel goed nadenken wat ik nog in deze relatie zie......ik hou heeel veel van hem maar hij houd me gewoon aan het lijntje nu en dat doe je niet bij je vrouw en ik laat me zo niet behandelen door niemand niet!
aan de ene kant zou ik zeggen dat ik je begrijp, maar om je relatie op het spel te zetten? hebben jullie verder nog kinderen?
ja 1 maar ik vind het voor de relatie ook neit goed als hij mij aan het lijntje houd dat is ook niet gezond
nee dat zou je ook best kunnen zeggen, maar ik zou niet gelijk gaan dreigen met de relatie... dan kan hij nog wel eens in de verdediging schieten en kan het uit de hand lopen (ervaring)