meiden, het lange wachten zit er eindelijk op en heb net het goede nieuws gehoord uit het ziekenhuis ik verwacht een tweede wondertje. dikke kussen
WELP!! jaahaaa wat goed!! van harte gefeliciteerd. Wij hebben ook goed nieuws want we hebben zaterdag een pretecho gedaan en ze denken dat we WEER EEN JONGEN krijgen!! ik moet zeggen dat ze het niet heel goed konden zien omdat de beeb in een onmogelijk positie lag maar ik ga er maar wel een beetje vanuit dat het zo is, 11/11 hebben we de 20 weken echo en dan bekijken ze het nog een keer. Dus ik ben benieuwd. als ze dan maar niet zeggen een meisje!! anders weet ik het ook niet meer hahaha.
ooooh spannend miss, maar leuk ik denk dat je er wel van uit kunt gaan dat je een jongentje krijgt , echt leuk.
Hey hey dames, Als eerste, ik heb het al in een mailtje gezegd maar wil je hier ook nog eens feliciteren Welp, geniet er van harte van, je hebt het verdiend! Aan alle andere dames, ben heel erg blij te lezen dat alles zo goed gaat! Hier nogmaals ongesteld geworden en ik begin echt een beetje ongerust te worden nu... Ik weet het, 7 maanden is niet echt lang, maar toch... Ik denk wel dat jullie me begrijpen. Ik heb dan ook besloten om ZP (tijdelijk) te verlaten. Mss kom ik ooit weer terug, denk het wel, maar voor nu laat ik het even zo. Moest iemand van jullie Facebook hebben, mag je me altijd toevoegen als je wil. Je kan me terugvinden onder Kimmy Vercammen-Bustos. Nogmaals, ik ben heel erg blij voor jullie allemaal hoor! Lieve kussen en knuffels. xox
jammer meid, maar ik begrijp het wel, ik ga je zeker op fb opzoeken! ga zelfs gelijk ff kijken of ik je kan vinden... meid geef de moed niet op ( is mij ook vaak zat gezegd en nam het ook van niemand aan, maar het is uiteindelijk toch goed gekomen!) dikke x
Thx meid, ik hang hier vandaag nog rond en ik kijk sewwes even op FB Ik hoop daar verder contact te kunnen houden, zou erg leuk zijn xox
welp, gefeliciteerd!!!!! nu duimen dat alles goed blijft gaan!! kimmy, succes meid en misschien tot ooit miss, leuk een jongen! ik begrijp dat jullie al een jongen hebben? wel makkelijk dan met alle kleertjes/spulletjes die je eventueel nog hebt bewaard toch?
ja klopt dat is wel heel makkelijk ja!! maar ik wacht nog ff de 20 weken echo af kijken of ide ook nog jongen zeggen hahaha je weet nooit he
kimmytje, ik snap je reactie, ik wilde je gister nog een pb sturen maar was hier erg druk, maar heb je een uitnodiging gestuurd xxxx
Heb je aanvaard Fijn jullie op FB te hebben dames, ik hang hier vandaag nog wat rond maar vanaf morgen gaat de boel toe. Liefs xoxox