Kimmytje ik begrijp het. Iedere maand weer een teleurstelling. Hopelijk ben je weer snel online met fantastisch nieuws. Ik heb nog geen maand geleden alles opgedoekt. Enkel weer een klein Hyves accountje aangemaakt. Jammer, dus hopelijk zie ik je snel weer terug. Liefs cupido
Miss ik ben de 20e uitgerekend. Waarom klets je niet gezellig mee met de maart mama's? Daar zit ik ook
is niet verkeerd bedoelt hoor hahaha maar anders ben ik lid van zoveel topics, en ik schrijf al niet zo heeel erg veel ik lees wel altijd ff snel tussendoor maar ja heb hier nog een kleine hahaha
meiden, ook ik neem afscheid van het forum, het doet me te veel pijn te melden maar helaas mijn wondertje mocht niet langer bij me zijn gister een mk gehad geniet van jullie zwangerschappen en wie weet spreek ik jullie nog eens dikke kus welp
Welp ik word er stil van. Vind het vreselijk voor je meid. Sterkte! Kimmytje ook jij sterkte en snap je keus. Wie weet tot snel?!
oei meisje toch, wat lullig! heel veel sterkte... ik hoop je hier ooit weer te zien met een prachtig verhaal... dikke knuffel voor jou
Heb even bijgelezen. Zag bij Welp al het verdrietige onderschrift, dus dan is het teruglezen wel erg dubbel... Verder helaas weinig goed nieuws hier Wel fijn te horen dat het goed bij je gaat Miss!, gefeliciteerd met je jongen Heb je inmiddels al de bevestiging dat het echt een jongen is? Hier verder alles goed. Een jongen die 3 weken voorloopt en veel vruchtwater heeft, maar ik heb geen suiker... Gewoon een grote jongen dus, al houden ze me wel in de gaten of ik geen suiker krijg :S Ik hoop dat het nu snel goed raak mag zijn bij iedereen hier!
heyy dames hoe is het hier? met mij gaat het goed, ik heb dit weekend positief getest! ik ben oh zo blij maar nog wel voorzichtig, ik hoop dat het goed blijft gaan! doeeeeg!
bedankt allemaal! ik voel me tot nu toe heel goed en begin het nu echt te beseffen dat het echt zo is! jullie gaan ook lekker he? nog maar iets van 2 maandjes en dan hebben jullie alweer verlof!! heerlijk! voelen jullie je goed? en al een dikke buik?
hoi hoi ja 2 A 3 maandjes ja!! ik voel de kleine jongen al heel goed. ik doe alleen vaak teveel waardoor ik harde buiken krijg. verder gaat het super!! en ben ook al tonnetje rond. iedereen denkt dat ik bijna uitgerekend ben dus dan kun je je wel een voorstelling maken van mijn buik hahahaha.
jaa ik zie het al in je album wow, wat had jij snel al een grote buik! je zal hem misschien wel wat sneller zat zijn..? als je er al zo lang mee loopt nou geniet er maar lekker van hoor
hoi, kwam ook weer even spieken. Jez gefeliciteerd!!! Miss: wat leuk! een jongen erbij. gefeliciteerd. Wij hebben vandaag gehoord dat we een meisje verwachten. Dus onze vent krijgt een zusje.