miss, dat is minder zeg. Maar als een test het aangeeft heb je nog even de tijd. Misschien moet je het gewoon niet meer zeggen. En ik zou hem de rest van de maand een rubber aan laten trekken. Geen kindjes, dan een condoom
Hoi Miss, niet leuk dit te lezen Ik vind inderdaad ook dat er in een relatie veel moet gepraat worden en duidelijkheid moet zijn... Probeer nou effe rustig te blijven, en op een kalme manier met hem te praten, roepen gaat zeker niet helpen... Probeer aan zijn verstand te brengen hoe belangrijk het wel voor je is en probeer tot een conclusie te komen waar jullie beiden achter staan. Ofwel beginnen jullie er nu aan en geen gezever meer ofwel is hij duidelijk en spreken jullie een ultimatum af (bvb september 1ste ronde) Veel liefs hoor xoxox
ja presies!! dat wil ik ook. maar dat kan hij dan niet zeggen zegt ie!! en we doen het zowiezo al met condoom ik ben weer ff thuis heb mijn buurmeisje met een vriendin naar een crematie gebracht.....en haal ze straks als het goed is ook weer op. en dan meteen door naar mijn werk!! druk druk dus vanavond ben er weer gewoon en nu ook nog wel een uurtje
hellooooowwwwww is daaaaaaar iiiiiieeeeeeemmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnddddddddddddddd?????????????????????????????? het is zo stil hier!!
ik weet niet zo goed hoe ik het gesprek aan moet knopen dadelijk met manlief!! ik doe nu boos tegen hem zodat hij weet dat ik ergens mee zit dus hij zal zo wel bij me komen hij is nu in de tuin bezig, bestraten........ook weer zo een manier om mij te negeren! iemand een suggestie?
hij vraagt vanzelf wat er is. zo gaat dat bij mij altijd ten minste. en dan kun je het erover hebben. of: je doet gewoon heel lief en probeert hem te verleiden voor strakjes in bed. als hij dan weer zegt nu niet dan begin je erover
hij kwam net zelf al naar me toe idd, hij komt zo beneden en dan hebben we he er nog over......heb hoop nu misschien klussen vanavond!! hij zei net onder de douche kom dan.........maar ik ging niet.....stom stom stom stom van mij......hoop dat ik nog een kans krijg zometeen!! allemaal duimen voor mij!!! word vervolgd.........
dank je welp jullie verdienen het allemaal!!! was zoo schattig ik ging meteen met de benen omhoog hahaha zegt ie ooohhh dat hoeft niet hoor ik schiet meteen raak zegt ie hahaha