ja ik zit nu al!! met ons zoontje was het ook meteen ronde 1 raak!! dus ik hoop het nu ook, anders ben ik straks in de zomer zwanger.........dat heb ik net ook als argument gebruikt trouwens hahaha ohhh ik ben zo blij!!! maar ja ik moet deze keer mijn mond houden, bij ons zoontje heb ik het meteen aan iedereen verteld.......dat zat hem ook dwars zei hij net. snap ik ook wel en dat zal ik ook niet doen, alleen hier bij jullie
hij wil het ook wel maar er zaten hem wat dingen dwars....dat is nu uitgesproken! ik rook en vind hij niks maarja het is een verslaving, ik probeer zo min mogelijk te roken hebben we afgesproken nu.
heb heel mijn zwangerschap gewoon gerookt heb een kern gezond kind op de wereld gezet ben er niet trots op maar vond het onwijs moeilijk om te stoppen en echt het was beter om dan door te roken om dan te stoppen
praat het niet goed hoor geloof me heb er soms ect spijt van en zeg ook steedsals ik weer zwanger raak stop ik maar heb er een hard hoofd in is gewoon te moeilijk ben te verlaafd
ik ben wel gestopt toen ik zwanger bleek te zijn. en tot op de dag van vandaag niks meer aangeraakt en ik vind het nu zelfs vort vies... bij mij is de knop om gegaan
WOOOHOOOOOO Super! Ik ben gestopt met roken, de dag dat wij de pil de deur uit gegooid hebben, sindsdien geen sigaret meer aangeraakt en niets last Ik heb trouwens net een knallende ovutest gehad, van KV trouwens. Die bleef de vorige dagen negatief dus ik denk dat ze wel betrouwbaar zijn hoor. Ik voel het ook dat mijn ei er aan komt, sewwes lekker klussen
Wie weet! Dikwijls de moment dat je je het minst verwacht... Ga maar lekker met je benen omhoog liggen meid
lijkt me alleen niet echt dat ik een eisprong heb als ik drie weken overtijd ben maar ja wie niet waagd he hahahha
Dat denk ik er ook van! Mss ben je wel een cyclus overgeslagen! En baat het niet dan schaadt het niet hé