Kletstopic voor de dames van wachtbankje juni 2011

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Kimmytje, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Jij kan binnen enkele daagjes met de beentjes omhoog gaan liggen :)

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    hahaha ja idd... mijn tijd komt nog...

3. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    maar ik ga mijn bedje opzoeken... veel klusplezier allemaal!

4. Kimmytje

Slaap lekker meid! :)

5. Kimmytje

Wat is het stil hier... Iedereen aan het klussen? :D

6. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)

haha, wat een drama zeg die vent van jou! heb je hem nog een slaappil gegeven ;):D hahaha, ik zou de rest van de maand dan ook niet willen sexen, dan zoekt hij het ook maar uit, toch?! hihi ( nou ben ik daar niet zo moeilijk in want ik slaap liever als dat ik sex heb ;)) nou, ben benieuwd wanneer hij er nou eens aan toe gaat geven, gelukkig hebben we nu een 'eindeloos' topic, dus ik lees vast wel wanneer het dan eindelijk zo ver voor je is :)

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hahahje hebt niet terug gelezen he!!
    slaappil was niet nodig!!!!! de eerste ronde is officieel begonnen!! ik ben er zoo blij mee adt ik dus vannacht geen oog heb dichtgedaan!! kon niet slapen maar dat komt ook omdat ik gister na het klussen weer achter de pc ben gekropen, eigenlijk moet ik dan meteen blijven liggen anders slaap ik niet!! maar ik wilde het jullie zo graag vertellen!! maar ja me zoontje gaat zodadelijk naar bed dan ga ik ook nog wel even liggen. als dat lukt want ik ben helemaal dol!! en ik moet mijn mond houden en da is heeeeeel moeilijk ik wil het zo graag aan mijn vader vertellen want die vertel ik alles!! ik hoop maar dat hij er niet naar gaat vragen..

8. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik ben der weer!!! dus de stilte is voorbij!!

9. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

haha, het is al opgelost zie ik nu!!!
    die weet echt niet wat ie wil, maar wel fijn dat hij nou eindelijk eraan toegeeft, ben benieuwd, ik duim voor je, hopelijk weer ronde 1 raak!!

10. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

haha, ik was terug aan het lezen, nadat ik het vorige berichtje verstuurde, en nu ben je me weer voor ;)
    spannend hoor, zou leuk zijn... word weer helemaal spannend!!!

11. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

haha, ik in ieder geval niet hoor ;) zie dat er gisteravond flink wat is afgeklust, heb ff niet zo'n behoefte aan klussen, slaap liever ;)

12. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    zoo zoontje ligt op bed nu ga ik ff een tijdschrift lezen!!

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    hier word ook niet geklust. Lig nu net als dochterlief even op bed. Ben zo moe.

14. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

hahaha, blue, heeeeel herkenbaar!!!!! nog een paar weekjes en als het goed is word het dan vanzelf weer minder... kan me dit ook nog wel heel goed van mijn vorige zwangerschap herinneren!!
    toen dacht ik oooooh deze moeheid is met niks te vergelijken, en dat heb ik nu weer, zooo bizar, hihi... lekkr genieten op je bedje ;)

15. Kimmytje

Hoi dames!

Hier ben ik ook weer! Had net een collega op bezoek die vorige week bevallen is van een dochtertje, oh zooo schattig! :)

Als ik zwanger ben zal ik wss ook wel liever slapen hoor, lekker genieten van rust op bed, maar voorlopig moet er "gewerkt" worden hihi...

16. Kimmytje

Oh, wat ben ik zo verliefd op het babytje van mijn collega! :)

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik werk gelukkig 3 dagen, dus kan wat rusten als k di en do vrij ben. Dochterlief doet gelukkig nog een middagdutje :)

18. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

haha, ja ga jij idd maar eerst ff lekker klussen, en als het dan zover is kan je lekker uitrusten ;)
    schattig he, zo'n klein hummeltje, hoe heet ze??

19. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36

ja, lekker he, mijn zoontje slaapt 's middags ook nog lekker, kan je zelf ook lekker een beetje uitrusten!
    ik werk ook 3 dagen, vind dat ook wel erg lekker hoor, ff gewoon tussen je collega's!!! nogmaals, succes voor morgen, maar morgenavond weet je meer ( en het zit vast wel goed joh!)

20. Kimmytje

Straks als we thuis zijn vliegen we er in! ;)

Heel schattig! Haar naam is Lotte :)

Deel Deze Pagina