zo lekker veel gekletst zie ik Kimmytje lekker op vakantie... Nog heeeel even geduld... miss, ik snap je wel hoor. Ik zal ook echt boos zijn en ik hou er helemaal niet van om aan het lijntje gehouden te worden. En genegeert worden vind ik al helemaal niets! Dan zal ik echt tegen hem aanschreeuwen: en nu luister je naar me en anders ben ik weg! Hahaha, volgens mij ben ik echt een kenau (al vind iedereen me altijd lief), misschien zijn het wel hormonen. Maar negeren kan ik zo slecht tegen!
ik zal het nog eens neerzetten zodat iedereen het kan lezen. WIJ ZIJN BEGONNEN MET KLUSSEN!! JOEHOEEEEEEE
nou moet je het wel ff elke dag erop zetten he, anders zijn er misschien toch nog mensen die het missen hahahahaha
Ik ben bang dat het middagslaapje hier bijna verleden tijd is!! normaal sliep hij tussendoor nog 2 uur maar dat werd anderhalf uur en nu een uur........daar gaat mijn rust. ik wou zometeen nog ff gaan wandelen maar het waait nogal hard zie ik nu...........ik heb vandaag rustdag doe alles op mijn tempo hoef alleen rond etenstijd ff te werken. heerlijk!! en dan vanavond vroeg naar bed
@ Lievefamke, idd, nog ietsje meer dan een weekje en dan zijn we weg! Hoe gaat het met de zwangerschap?
ohhoww probleempje, ik zeg net tegen mijn zoontje, wil je een broertje of zusje. NEEJ MAMATJE WIL IK NIET, ik zeg ja dan heb je pech die krijg je toch.........begint ie te huilen!!
aaaah, miss... heb je eindelijk je man zo ver. Gaat je zoontje nu beginnen... Lijken die 2 vaker op elkaar? ahah
mijn dochter is nog geen 14 maanden en slaapt nu soms maar een half uurtje. Als ik mazzel heb slaapt ze 1,5 of 2 uur, maar dat gebeurd helaas zelden... Weinig tijd dus om me veel met de zwangerschap bezig te houden... Ik ga haar weer ff bezig houden
ze zeggen dat hij op mij lijkt!! is maar goed dat ik de baas in huis ben!! uiteindelijk krijg ik altijd mijn zin!!
dank je!!! weet iemand wanneer dan eventueel de innesteling zou zijn.....ik ben er alweer helemaal uit en weet het niet meer.