Kleur accesoires woonkamer.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mel3, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Welke kleuren hebben jullie in de woonkamer en welke kleur accesoires daarbij? Ik heb bruin/grijs/wit. De accesoires hebben ook deze kleuren, maar ook zachtroze. Eerlijk gezegd ben ik het roze alweer spuugzat, maar ook de accesoires op zich. De lantaarns in de vensterbank, de dingetjes van riet, ik ben weer aan wat nieuws toe geloof ik. Wat heb jij in je huis staan?

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wij hebben bruin tinten en wit met wat lichtblauwe accenten. dat zijn twee Vazen en kussens verder geen prullaria in huis.

3. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Ik houd ook niet van veell prullaria, maar wij hebben voor en achter 2 grote ramen met daarvoor een brede vensterbank van 4 meter breed. Daar moet iets voor, anders is het te kaal en hebben we teveel inkijk.

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.867
    113
    Hier beige, bruin, brons en zeegroenvariaties oa ook mint, turkoois, lichtblauw.

5. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ik heb grijs met wit en zilver als basis kleuren en ik heb nu toevallig paars als extra kleur. Een maand geleden was het nog blauw en volgende maand word het waarschijnlijk weer een andere kleur :p dus ik wissel kleurtjes af naar waar ik zin in heb!

6. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Wij hebben grijs/wit als basis met roze accessoires (kussens,kaarsen) wissel vaak af qua kleur. We hebben blauw,rood, paars en nu roze gehad

7. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Dat is ideaal inderdaad. Ik denk dat ik van de zomer voor een frisser kleur ga, of het op mijn basiskleuren houd.

8. Logan

Logan Niet meer actief

Het huis is bruin, grijs en wit. Accessoires zijn ook bruin, grijs en wit. Daarnaast ook veel glas, zilverkleur en een aantal roze dingetjes.

9. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Hier wit/grijs en hout met zachtroze en zilverkleurige accesoires.

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij hebben niet veel 'prullaria'. Onze woonkamer heeft een betonlook vloer, een groenige muur lange muur met een mat witte strakke schouw erin, verder witte muren, grijze (rol)gordijnen, witte kozijnen, eiken vensterbanken, salontafel en eettafel, maar ook de stoelpoten van onze moderne eetstoelen (weer met matte witte zitting). Onze bank is dan weer donkerblauw dus naast twee wit-tint kussentjes erop hebben wij niet heel veel nodig. Tja een aantal planten in grijze of witte pot, een kussentje bij de eet(venster)bank matchend met het groen van de muur en dat is het wel.

Wij houden van een knallend en/of frisse kleur op de muur en wat statements in de ruimte zelf. Veel extra's is er nu niet meer nodig, terwijl ik voorheen echt behoorlijk wat 'prulletjes' had staan.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Bruin en wit met groene spulletjes. We hebben alleen geen vensterbanken dus er staat wat op t dressoir, de handdoeken en de kussentjes en kleedjes op de bank enz.

12. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik heb de basis van de accessoires (lees de duurdere dingen) neutraal en de gekleurde accenten haal ik dan bij winkels als de Action / Xenos voor weinig. Dan kan ik wisselen wanneer ik wil zonder me al te schuldig te voelen.

13. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    aubergine, mint en goud

14. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Zwarte plavuizen vloer. 1 lange muur is grijs "betonlook".
    Muren, kozijnen vensterbanken etc wit.
    Zwart/grijze gemêleerde bank. Grey-wash salontafel.
    Eettafel + bankje steigerhout (naturel) met steigerbuizen.
    Accessoires mint en grijs.

15. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    precies. En zodra het "saai" begint te worden is het alweer veranderd en heeft het weer een nieuwe sfeer :)

16. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Wit op de mure, bruine visgraatvloer. De kleuren van de meubels variëren van zwart, hout tot knalblauw en mint. Accessoires zijn in allerlei kleuren. Ik houd niet van een tint.

17. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    864
    113
    home sweet home
    Muren licht grijs en een muur iets donkerder grijs. Kasten grijs- zilver, Malibu van trendhopper. Banken Eetstoelen Bordeaux rood. Tafels glazenblad met metaal/aleminium poten. Accessoires zelfde kleur rood, zilver/grijs en wit

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Huis is zwart, wit grijs. Kussentjes, kaarsen etc blauw. Speelgoed bakken ook. Heb zo ff geen foto denk. Zou ff kijken

19. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Leuk om te lezen wat jullie in huis hebben qua kleuren. Brengt mij ook weer op ideeën 😊.

20. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Onze meubels en muren zijn wit, grijs en natureltinten. De accessoires ook, met af en toe aqua (gordijnen ooit in die kleur gekocht, wel een iets diepere kleur dan fel turquoise gelukkig).

Deel Deze Pagina