haha vroeg het nu net aan m'n man en die antwoordde meteen heel stellig: groen. Misschien moet je dezelfde vraag ook op een echt mannenforum plaatsen
jawel er zit wel kleurverschil in: geel, geel-bruin, rood, maar GROEN Heb jij ooit groene appelmoes gezien dan?
Zoon: geel-groenig Zijn kameraad: Geel De tegelzetter: oker-gelig Schoonvader: oker, maar kan ook groen achtig zijn Whahahaha die antwoorden
Hahahaha mijn vriend zegt ter verdediging dat hij het niet zeker weet want zo vaak eet hij geen appelmoes..... Jou tegelzetter werkt lang door
Mijn man ook gevraagd en hij zegt: geel-goudkleurig. Dus zeker niet groen! Onze reactie op groen: Dan ben je blijkbaar kleurenblind!
jaja goede smoes Tja, hij begon heel laat, pas begin van de middag, ipv 8.30 wat was afgesproken. Morgenvroeg gaat hij weer verder En overmorgen voegen.
Haha, heel grappig. Blijkbaar ik het 'groen zien' echt een mannending Tussenstand: Hij geeft het verlies van de weddenschap toe. Maar denkt nog steeds dat hij gelijk heeft en dat alle vrouwen gek zijn .... whahahaha
Geel met een groene gloed...verse appelmoes dan he! En even voor de duidelijkheid: ik ben volgens mij nog altijd een vrouw
Geel goudkleurig ook volgens man. Ik heb wel eens een groenige gloed gezien toen ik zelf appelmoes gemaakt had waar wat appels tussen zaten die erg groen waren. Ik heb gestemd op de optie met geel erin, al lijkt bruin/bruinig me niet appetijtelijk.
geel/bruin, de bruinige kleur krijg je door dat vleugje kaneel wat erdoor heen gaat als je het zelf maakt