Tjongejonge, man kwam net thuis, stelde hem ook de vraag, antwoord: geel-groenig.... Als ik het zo lees begin ik me echt af te vragen of vrouwen kleuren soms anders zien dan mannen...hahaha
Geel/bruin. Mannen zijn vaak kleurenblind (zo ook de mijne)... Die gaan deze discussie dus niet winnen. Daarentegen weten zij vaak weer meer van auto's en voetbal af...
ik vind het ook geel/bruin (door de kaneel wat bruinig) ze zeggen dat mannen wel vaker kleurenblind zijn, geen idee of dat echt zo is maar het lijkt er nu wel aardig op
Dan is hij waarschijnlijk kleurenblind.mijn vader is er ook heilig van overtuigd dat appelmoes groen is. Ik ben niet kleurenblind en recht toch echt geel.
Tja als zoveel mannen groen zeggen en vrouwen geel heb je dan die chocolade wel gewonnen? Wel op dit forum met vooral vrouwen maar misschien ergens anders niet.
ik ben wel kleurenblind (zie wel kleuren, maar zie niet het verschil in tinten zeg maar) maar ik zeg toch echt geel.
Jawel hoor. Hij zei zelf dat ik hier maar een poll moest maken en dat hij vast zou winnen ... niet dus Alle stemmers, bedankt!
Dat is volgens mij zeker zo! Mijn man vindt dingen ook vaak donkerblauw als het eigenlijk paars is. Heeft verder niks met kleurenblindheid te maken. Dat hebben mannen wel vaker dan vrouwen, maar mijn man is niet kleurenblind.