Kleur babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Duimelijntje87, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Wij willen twee wanden van de vier paars gaan sauzen en voor de rest alles wit en de accessoires wit/paars geblokt. Heb het gezien in het blad Zwanger, heel gaaf. Ik vind paars voor beide erg leuk.

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    wij hebben 3 muren in een zand/beige kleur. de andere muur is zelfde kleur maar dan met grijs/blauw gestreept. (behang)
    de vloer is grijs laminaat en de meubels zijn kersen kleur (al twijfelt man nog of hij ze wit gaat maken)
    straks als de kleine is geboren, koop ik mandjes voorop de kast / plank in roze of blauw.
    zelf ben ik niet zo van jongen moet blauw meisje moet roze maar omdat de rest zo lekker neutraal is, vind ik dit weer wel leuk.
    maar misschien ga ik ook wel voor paars bij meid. :D
    ik vind zelf lime groen niet zo mooi voor babymaker / jongen. ik zou dan toch eerder weer voor blauw gaan. stamt meer af van het paars ;)

3. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    hier wel een heel roze babykamer!!!:D

Hij is nog niet klaar hoor.
    er moet nog een wit met zilver glasgordijn voor het raam 1 die tot de grond komt.
    En boven het bedje komt haar naam met witte letters.

en wat je hier links in de hoek ziet hangen is een luierzak die moet nog naast de commode gehangen worden en van dat zelfde krijg ik het lakentje en het mandje voor op de commode.

ik zit alleen te twijfelen over mijn hemeltje heb een super mooi hemeltje alleen is hij met heel licht blauw van mijn zoontje ik heb hem er nu boven staan bij het ledikant maar vind het wel heel mooi staan eigelijk dat lichte blauw bij dat baby roze.

4. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    mijn wiegje met de hemel.

dit wiegje gebruiken we nu weer voor naast ons bed en de letters hebben we roze gemaakt nu.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

wij hadden de kamer al geschilderd voor we goed en wel zwanger waren van zoonlief. 2 muren zijn licht limegroen en 2 andere muren gebroken wit. de meubeltjes zijn teakkleurig.
    Als het een meisje was geweest hadden we alleen roze accenten erbij hoeven doen, het werd een jongen en hebben dus blauwe accenten erbij gedaan.
    zijn huidige kamer wordt straks voor ukkie nummer 2, mocht het een meisje zijn, hoef ik alleen de accenten te vervangen en niet hele muren te gaan overschilderen.

en welke kleuren er nu in de mode zijn vind ik niet zo belangrijk ;)

6. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic verplaatst naar babyuitzet.

7. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een limegroene babykamer voor onze zoon... maar als het een meid zou zijn geweest dan bleef het lime groen :) maar bij onszijn de muren dus groen en het badje en licht gele gordijnen

8. Koon

Koon Niet meer actief

Ik vind zandkleur vreselijk, sorry. Zo oudbollig, net als van die behangranden.
    Ik zou voor een mooie warme tint grijs gaan met paars voor een meid en toch blauw voor een jongen. Je hebt honderduizend verschillende tinten blauw, het hoeft echt niet perse babyblauw te zijn.

9. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Wij hebben witte meubeltjes met een babygele muur met bruine beer erop. Aankleding wordt verder wit met geel en een tintje bruin.
    Ik hou niet zo van die felle kleuren, liever rust. Dus zou persoonlijk zachtgroen kiezen ipv limegroen. En voor paars zou ik lila nemen. Maar dat ben ik he ;) je moet voor je uk zelf kiezen wat je mooi vindt, jij moet er tegenaan kijken niet ik dus mijn mening maakt weinig uit

Deel Deze Pagina