Hallo, vorige week heb ik de hele dag gewerkt, nadat ik naar mijn auto liep voelde ik ineens wat lopen. en me broek was gewoon nat. In de auto ging ik zitten en dat ik thuis was keek ik op de stoel en zag een kring zitten. Thuis gelijk moeten plassen... zag er gewoon uit als urine. Maar nu denk ik ineens was het geen vruchtwater? en dan zou het best veel zijn? of moest ik gewoon plassen en liep het er echt gewoon uit? ik heb al last van incontinentie maar zo had ik het nog niet echt gehad.. Iemand ervaring? Wat denken jullie? Ik rook er wel een beetje aan het rook ook wel naar Urine maar ik dacht misschien beide?
Herkenbaar! Ik had zo nu en dan hetzelfde vanaf ongeveer 20wk, al heb ik nog geen idee wat het precies geweest is. Geen aandrang gehad om te plassen en alles zat beneden nog keurig dicht. De laatste weken was het als het gebeurde wat wittig als een soort golf waterige afscheiding ^^' dat is dus mijn vermoeden. Maar goed, als je je zorgen maakt gewoon even je vk bellen, daar zijn ze voor
en had je ook echt veel? Ik had daarvoor ook weleens nu nog maar dat was echt niet veel ja mijn onderbroek beetje nat maar niet mijn spijkerbroek bijvoorbeeld. Ik ga denk ik ook wel even mijn VK bellen alleen hebben ze daar geen echo apparaat dus denk altijd dat ze me dan niet zo snel doorsturen.. Maar ben nu gewoon bang dat als het vruchtwater was dat het nu binnen bijna leeg is...
Het was niet elke keer evenveel maar het heeft er wel eens uitgezien of ik in mijn broek had geplast (ook spijkerbroek), soms ook enkel ondergoed of een kleine plek op mijn broek. Gewoon bellen meid, al is het alleen maar om wat van je zorgen weg te laten nemen. Willen ze je niet doorsturen kan je ook je HA nog benaderen of zelf contact opnemen met een echobureau als je echt graag een echo wil (al kan het dan zijn dat het niet vergoed wordt). Edit: ook een keer echt in mijn broek geplast toen de kleine tegen mijn blaas schopte maar dat voelde toen echt anders, of in ieder geval was het in mijn beleving anders, rook ook sterker naar urine dan dat andere vochtverlies
Ookal lijkt 16 weken niet groot maar ik ben bevallen met 17 weken en toen waren mijn vliezen gebroken na het zetten van de ruggenprik en het was een behoorlijke golf water heeel me broek was nat. Dus ik hoop in jou geval dat het gewoon urine was Misschien een beetje een gek idee maar misschien kan je aan je broek ruiken? Of t naar urine ruikt ofzo..
Ja het was niet echt een hele plas het liep ook langzaam ik liep buiten dus voelde ineens beetje koud. Ja ik rook ook wel echt urine maar dacht misschien beide.. Nou ik ga morgen ook bellen anders zit ik nog 2 weken in de stress is ook niks.
Ik denk urine. Vw heeft echt een zoete geur en ruikt niet naar urine. Een vriendin van mij heeft het ook gehad tijdens haar zwangerschappen en is zelfs Tena gaan dragen. Laat het wel nakijken maar klinkt echt als urine.
Waterige afscheiding hier ook, soms echt genant! Ben ik op mn werk (zorg) net naar het toilet geweest, is mn slip ineens doorweekt.. Klinkt bij jou wel als urine of veel afscheiding, het gevoel van onderen is zo verstoord. Zou wel bellen idd, dan weet je het zeker.