Hoi, sinds een aantal dagen ben ik in de avond elke keer misselijk. Overdag heb ik eigenlijk geen last. Maar na het avondeten ga ik altijd even liggen en dan lijk het net alsof me keel wordt dichtgeknepen en blijf ik misselijk totdat ik naar bed ga. Herkennen jullie dit?
Ik herken het wel. Tijdens mijn eerste zwangerschap tot een week of 34 helemaal niet misselijk geweest.. en aan het einde ineens wel, tot overgeven aan toe..
Wat ik doe en wat bij mij helpt is niet helemaal gaan liggen met volle maag, maar adhv kussens rechtop zitten/hangen.
Ik ben dan nog wel niet zo ver maar ik ben zondag ineens misselijk geworden. Ook buikpijn, het idee dat ik "vol" zit, etc. Blergh.
Ohh nou "gelukkig" ben ik niet de enige! Wel echt zeer vervelend he! Heb al 2 keer moeten overgeven inderdaad. Misschien toch maar niet gaan liggen savonds..wel jammer want dit deed ik vanwege bekken instabiliteit Pff! Nouja zullen de laatste loodjes wel zijn denk.. Bedankt voor de reacties!
Lig je dan echt plat? Vaak komt het doordat je maag geprikkeld is van het eten en een beweegbare baby. Tenminste dat is hier het geval haha. Als ik op m'n linkerzij ga liggen of zorg dat ik niet volledig plat lig gaat het goed. Na een uurtje als m'n eten is verteerd kan ik wel gaan liggen hoe ik wil.
35 weken zwanger nu en ook weer wat misselijk s avonds. Vooral als de baby wakker is en dat is meestal na het eten hier waardoor hij lekker tegen mijn maag schopt, gevolg lading maagzuur waar ik nog misselijker van word haha.