s ' avonds misselijk 34 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pioenroos92, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi, sinds een aantal dagen ben ik in de avond elke keer misselijk. Overdag heb ik eigenlijk geen last. Maar na het avondeten ga ik altijd even liggen en dan lijk het net alsof me keel wordt dichtgeknepen en blijf ik misselijk totdat ik naar bed ga.

Herkennen jullie dit?

2. Koon

Koon Niet meer actief

Herkenbaar. Alsof ik overvol zit. (Zitten we met een grote baby in onze buik ook natuurlijk!)

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik herken het wel. Tijdens mijn eerste zwangerschap tot een week of 34 helemaal niet misselijk geweest.. en aan het einde ineens wel, tot overgeven aan toe..

4. SANne1987

SANne1987 Actief lid

11 jan 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik doe en wat bij mij helpt is niet helemaal gaan liggen met volle maag, maar adhv kussens rechtop zitten/hangen.

5. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik ben dan nog wel niet zo ver maar ik ben zondag ineens misselijk geworden. Ook buikpijn, het idee dat ik "vol" zit, etc. Blergh.

6. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh nou "gelukkig" ben ik niet de enige! Wel echt zeer vervelend he! Heb al 2 keer moeten overgeven inderdaad. Misschien toch maar niet gaan liggen savonds..wel jammer want dit deed ik vanwege bekken instabiliteit Pff! Nouja zullen de laatste loodjes wel zijn denk..

Bedankt voor de reacties!

7. Denise001

Denise001 Bekend lid

9 feb 2015
    503
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lig je dan echt plat? Vaak komt het doordat je maag geprikkeld is van het eten en een beweegbare baby. Tenminste dat is hier het geval haha.
    Als ik op m'n linkerzij ga liggen of zorg dat ik niet volledig plat lig gaat het goed. Na een uurtje als m'n eten is verteerd kan ik wel gaan liggen hoe ik wil.

8. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    35 weken zwanger nu en ook weer wat misselijk s avonds. Vooral als de baby wakker is en dat is meestal na het eten hier waardoor hij lekker tegen mijn maag schopt, gevolg lading maagzuur waar ik nog misselijker van word haha.

Deel Deze Pagina