Heey allemaal, Levy is 3 maanden...is al geboren met een volle bos...Maar heeft nu echt heel veel haar. Nu was mijn vraag of het raar is om n baby van 3 maanden te kappen? En waar je dit doet...(nee niet bij duh slager ) maar bij de gewone kapper...kinderkapper....of doe je het zelf? Ik hoor t snelll Groetjesss
Ik zou het zelf hebben gedaan op die leeftijd... even samen met je man (kan die hem vasthouden) en dan gewoon overtollig haar wegknippen, geen uitgebreid kapsel erin maken (heeft toch geen zin, want het groeit niet erg gelijkmnatig, is mijn ervaring ).
ja ik kies er ook voor het zelf te doen als ze haar haartjes te lang heeft. Mocht je er echt geen vertouwen in hebben dat het wat word als je het zelf doet kan je natuurlijk naar de kapper. weet alleen niet hoe kinderen daaronder zijn. Of je kindje dat wel leuk gaat vinden. Maar ja dat is uitproberen denk ik
Is hier ook een 'probleem' Ik zou zelf ook wat langere sliertjes gewoon knippen. hier is de oplossing 2 staartjes, dan valt het niet in haar ogen. Maar dat was je vast niet van plan
Ik ben na zes maanden met m'n langharige Beetle naar de kapper gegaan. Geen moeilijke dingen met kapmantel om enzo, gewoon knippen. Binnen drie minuten klaar. Uiteraard geen model erin, daarvoor zit 'ie niet lang genoeg (op schoot) stil.
Kvind t egt zoww lastigggg kdenk dat ik t maar gewoon doe...Zodra hij wakker wordt doe ik t! Ik zal t resultaat laten zien Groetjesss
Mijn man knipt onze kleine meestal. Daar valt niet echt een coupe van te maken. Zijn haar zit altijd dezelfde kant op.. Dus nu met dat warme weer weer de krullen eraf geknipt. Ik denk dat we rond de 6 maanden voor het eerst geknipt hebben. En met 18 maanden 1 keer naar de kapper (geen problemen, maar teveel geld wat mijn man ook prima kan)
wwndyy, ik ben benieuwd! Inderdaad, een voor en na foto zou wel leuk zijn zeg! Onze meid is ook met een volle haardos op de wereld gekomen... mooi he!
Vera moet eigenlijk ook al heel lang naar de kapper. Ze heeft nu echt altijd een speldje of staartje in. Maar ik vind t zoooooooo zonde! Zelf durf ik t ook niet te knippen, maar mijn vriend zei zelfs dattie heel boos zou worden als ik t zelf zou doen. Haha. 1,5 maand geleden heb ik t aan mijn kapper gevraagd en die zei dat ze t gewoon doen hoor bij baby's. Maar ondertussen dus nog steeds niet geweest... Eerlijk gezegd denk ik dat ik voorlopig ook nog niet ga