Ik heb bruin haar en vriendlief donkerbruin. Onze zoon werd geboren met een flinke bos zwart haar. Nu heeft hij donkerbruin haar/ licht getint huidje en hele donkerbruine ogen. Mijn dochter werd geboren met heel weinig spierwit!!! haar. Het is nog steeds zo wit, met een melkwit huidje en hele grote blauwe ogen. Duo penotti dus!
Wat grappig, hier precies t zelfde! Ligt een beetje aan de lichtinval en dan is ze soms beetje rossig....
Mijn vriend en ik zijn beiden lichtblond. Mijn zoontje werd met een flinke bos zwart haar geboren Het is nagenoeg niet uitgevallen, maar ook blond geworden, al na een paar weken. Maar het was wel een grappig gezicht, dat donkere haar
Mijn man en ik zijn allebei blond en hadden vroeger allebei een wit koppie. Thijs is geboren met donkere krulletjes, het wordt wel steeds lichter. Hopelijk krijgt hij ook een wit koppie!
vriend zwart haar en zeer donker bruine ogen en licht getint (half turks) ik spier wit, blond haar en fel blauwe ogen 1e kindje, dochter geboren met pik zwart haar donkere ogen en nu blond haar en fel blauwe ogen 2ekindje, zoontje is geboren met zwart haar en blauwe ogen, nu nog zwart haar en grijze/bruinige ogen. ik denk wel dat onze zoon donker blijft want hij is ook geboren met een blauwe plek op zijn onderrug wat vaak voorkomt bij getinte halfbloedjes
en deze kleur heeft ze nu (ja 2 maanden terug om precies te zijn ) nu is het ng wat lichter door de zon
Oeh en rode meiden zijn zo mooi!![/QUOTE] Dankjewel, dankjewel Mijn man is donkerblond en was vroeger best lang heel lichtblond. Zelf ben ik, jullie raden het al, rossig. Onze kleine meid heeft achter donkerblond haar en haar nieuwe haartjes bovenop zijn hartstikke blond een mengeling dus haha. Daarbij heeft ze wel prachtige blauwe ogen. Volgens het CB had ze zo'n ontzettend blauwe ogen dat ze die waarschijnlijk wel zal houden
Ik ben (onder mijn laag bruingeverfde haren) blond en mijn ex (vader van mijn dochter) is Antilliaans, met donkere huidskleur, haren en ogen. Mijn dochter is blond, blauwe ogen en een blanke kleur! Toen ze net geboren was had ze bruine ogen en zwarte haren en zelfs een tintje!
vroeger was ik spierwit. hoe oud ik word hoe donkerder. nu ben ik donkerblond. mijn vriend is beetje rossig, donkerblond. jamie heeft mijn haar. qua kleur en qua dikte! gelukkig. ik heb een dikke volle bos. en mijn vriend heeft heel dun haar.
Ik ben donkerblond. mijn vriend is blond. Chanell had bij de geboorte donkerhaar..en nu Licht blond met een rossige gloed er overheen..
Ik heb donkerbruin, bijna zwart haar.(ben half Indonesisch)Bruine ogen. Mijn vriend heeft donkerblond, vroeger lichtblond.En blauwe ogen. En Alyna heeft donkerblond, en blauwe ogen. Dacht ook altijd dat donker overheerst, maar niet dus.
Bruin is dominant maar het is geen wet van Meden en Perzen dat je kind DUS donker haar krijgt (de kans is wel veel groter). Zowel ik als mijn man waren als kind hoogblond en zijn nu beide donker. Manlief echt bijna zwart en ik heel donker blond (de meeste mensen zullen zeggen bruin). Zoontjelief heeft hoogblond haar en ik verwacht dat hij dit nog wel een paar jaar zal houden maar daarna zal hij - net zoals wij - waarschijnlijk wel donkerder worden. In de Ouders van Nu staat een aardig artikel over het 'uitsterven' van roodharigen. Leuk om te lezen
wij hadden "gehoopt" op zwart haar met blauwe ogen.... Ik ben blond en mijn vriend is indonesisch (pikzwart haar) het is donkerblond en bruine ogen geworden. Maar het is toch ons lekker ding hoor hahaha
Mijn nichtje en haar man hebben 4 kinderen. Mijn nichtje is oerhollands met middelblond haar en groene ogen. Haar man is kwart antilliaans, met donkerbruine ogen en zwart haar. En hun kinderen: Donkerbruin haar, groene ogen Donkerblond haar, bruine ogen Spierwit haar, lichtblauwe ogen Donker haar, bruine ogen (is nog een baby met weinig haar ) Die kinderen zijn allemaal zó verschillend, echt zo grappig! Dat is wel leuk als je allebei heel verschillend eruit ziet, je weet nooit hoe je kind eruit gaat zien. Als je allebei blond bent en blauwe ogen hebt weet je in ieder geval zeker dat je kind blond/rood wordt en blauwe/groene/grijze ogen heeft. Bruin haar met bruine ogen zal het dan nooit worden.
ik zie dat iedereen ook neerzet wat de kleur ogen is en wat wel grappig is, is dat mijn man hele donkerbruine ogen heeft en ik blauwe ogen en mijn dochtertje heeft blauwe ogen net als ik. mijn moeder heeft ook donkerbruine ogen maar mijn vader blauwe ogen dus ook hier heeft blauw "gewonnen" . komt niet veel voor maar in deze familie toch 2 keer gebeurt.
hallo, ik ben zelf blond met blauwe ogen en mijn vriend heeft zwart haar met bruine ogen (marokkaans). tot onze verbazing is onze dochter donker blond met blauwe ogen. bij de geboorte was haar huidskleur en haren wel iets donkerder maar in de loop van de maanden is dit steeds lichter geworden!! Ging er echt vanuit een donker kindje te krijgen, wel leuk want ze lijkt nu super veel op mij!!
Ik heb blauwe ogen en blond haar. Mijn man bruine ogen met bruin haar. En Luka had bij de geboorte pikzwart haar (en heel veel) en nu een beetje rossig, donkerblond haar (veel minder) met grijze ogen.