Ja die mongolenvlek heeft Nathan ook, terwijl wij allebei erg Hollands zijn Waarschijnlijk zit er ergens ver weg ook iets buitenlands in.
Jayro's papa is braziliaans en heeft zwart krullend (kroes) haar. Ik ben gewoon blank, maar wel donkere ogen en steil (donker)bruin haar. Jayro heeft donkerbruin steil haar net als ik, misschien nog wel een tint donkerder dan ik, maar geen zwart haar zoals mijn vriend. Meer dan de helft van zn haar is rond de 3 maanden uitgevallen en ondertussen zitten daar weer nieuwe haartjes en die vind ik nog wat lichter worden. Ik denk dat hij echt mijn haarkleur krijgt. Nu nog benieuwd of het krullen of steil wordt. Wel herkenbaar om zo nieuwsgierig te zijn naar de haarkleur. Dat had ik met de huidskleur. Ik hoopte toch wel op een beetje mooi tintje en dat is gelukt, Jayro is aardig donker geworden. (Wel blank/roze bij de geboorte, echt schattig om dat terug te zien).
Ik heb bruin haar en de vader ook, allebei bruine ogen, en mijn dochter heeft blauwe ogen en blond/lichtbruin haar
Hallo.. Wat leuk om al die reacties te lezen.. Kun je zien hoe het verschilt! Ik moet zeggen dat ik nu nog nieuwsgieriger wordt naar ons toekomstoig kindje! Hopelijk snel zwanger.. Liefs, Sensa
Onze hele familie (van beide kanten) heeft donker haar, zelfs tegen het zwarte aan. Onze zoon werd met die kleur haar geboren en is nu blond
hoi ik heb bruin/blond haar en mijn man rood/kastanje rood haar en onze docht van 6 maanden oud werd eerst geboren met zwart haar en nu word het bruin/blond maar wel met een rodegloed als ze in het licht of zon zit het is nog moeilijk om te zeggen wat het nu is en ze heeft ook nog niet zoveel haar hwaaa maar mijn man was met knalroodhaar geboren en nu hebben we een neefje erbij en die is ook met roodhaar geboren dus ik weet niet of onze diochter nog echt rood zal gaan worden ?
Ben zelf lichtblond en mijn man donkerblond, wel aan beide kanten in de familie rood haar.....en ons kleintje van 3.5 maand is ook rood. Vind het wel leuk, maar vraag me af of het niet toch blond of rossig-blond wegtrekt als ze ouder wordt.....ook geen ramp hoor, maar echt rood is wel apart..... verse mams
ik heb bruin haar mijn vriend donker blond . en toen mijn dochter geboren werd was ze ook donker bruin . en nu bijna licht blond
Ik heb blond haar en donkerbruine ogen, mijn vriend lichtbruin haar en blauwe ogen. Sam heeft bijna spierwit haar en grijs/groene ogen Terwijl ik toch zeker weet dat wij de ouders zijn...
Ik ben een rasecht blondje met blauwe ogen! haha mijn man is rossig rood! uitkomst kindjes! De oudste is blond/rossig. Heel mooi ook wel. Ze heeft volgends de kapper vier kleuren. bruin, blond, rood en zwart. Heel raar. De jongste dat is een rossige, maar zij heeft nog geen haren! Hoorde ook dat roodharige sterke genen hebben, en dat er VAAK een rossige/rode baby uitkomt.
mijn man donkerblond en blauwe ogen en ik donkerbruin./en bruine ogen 1 dochter met lichtbruin haar en bruine ogen 1 dochter met blond haar en groengrijze ogen met iets bruin erin
Mijn vriend is geboren met lichtblond haar.Nu is dat donkerbruin. Ik heb heb heel donkerbruin krullend haar en ben iets getinter als de gemiddelde Nederlander. Onze dochter is geboren met donkerbruin haar, maar het wordt steeds lichter.Nu is het donkerblond en ze is ook heel licht getint. Nog geen krulletjes te bekennen...jammer!
Mijn vriend had als kind blond haar, nu is hij heel donkerbruin. Ik had bij de geboorte zwart haar, daarna blond. Vera is geboren met een hele bos zwart haar. Dat is nu middenbruin!