Sinds we samenwonen, is de inrichting vooral wit, wit en wit. Lastige is, dat mijn vriend ook een smaak heeft en graag zijn mening wil geven. Ik heb dus niet de vrije hand, en heb dus vooral voor veilig wit gekozen.Maar ben niet tevreden. ( Lees: dit is allemaal de schuld van mijn vriend,) Willen jullie eens meekijken? Zou ik nog een accentkleur kunnen toevoegen? En welke dan? O ja, het is idd wat kaal.. Maar ik kan slecht tegen teveel rommel in huis. Maakt het alleen toch wat ongezellig soms.
Omgggggg die eettafel *hartjesogen*!!! Naast dat: wellicht een karpetje bij de bank, mooie grote potten/vazen met gekleurde bloemen erin (hiermee kun je dan dus varieeren. En heeft je vriend ook een mooi excuus om je een bloemetje te geven). In principe kun je bijna iedere kleur met wit en grijs combineren. Wij hebben oud roze. Petrol blue vind ik ook heel erg mooi staan. Er zijn zoveel keuzes! En vooral kleur is erg lastig. Ik zou eens naar een bouwmarkt gaan en kleuren uitzoeken die jullie beide mooi vinden en die dan naast elkaar leggen. Wellicht krijg je hele mooie combinaties!
Ik weet niet hoe oud je kids zijn? Maar het speelgoed van onze kindjes zorgt voor veel kleur hier in huis ik hoop dat iemand hier de gouden tip voor je heeft
Oud roze is een goed idee! Ga meteen even zoeken naar accessoires haha! @Yvke86 ze hebben alle drie een eigen kast in de woonkamer die witte!
In je onderschrift staat dat je mama van 2 bent? Of is er 1 niet prachtig? flauw! Haha. Vind zelf mintgroene accessoires ook mooi. Weet niet of het wat voor jou is
Mooie basis! Ik zou geen kleuren op de muur doen of iets dergelijks, maar kleur toevoegen door een kleed neer te leggen en kunst aan de muren te hangen/neer te zetten. Een mooi grote plant in een grote pot en dan is het al af, denk ik. Ik zou zelf voor wat aardetinten gaan, of wat donkere blauw/groentinten ter contrast. Zoete en zwakke kleuren als mint en roze vind ik de boel alleen maar fletser en nikszeggend maken, eerlijk gezegd.
Leuk topic! Ik vind dat je echt een hele mooie basis hebt. Mega knap, want ondanks dat ik de hele dag pinterest ideeën bekijk, kan ik er niks van. Een basis mist hier echt. Weinig zinnigs toe te voegen - maar wél heel benieuwd naar t eindresultaat!
Ik hou van wit dus vind het mooi. Mis alleen in zitgedeelte een mooi vloerkleed. Ik zou dan gaan voor een lekker wollen kleed, wat het geheel wat warmer maakt. Verder zou je wat planten toe kunnen voegen en warmere materialen. Denk aan gebreide kussens etc. Ik had eerst ook alles wit, maar nu net gekozen om een muur te verven in Pale Jade Green en moet zeggen.. veeel meer warmte en al het witte komt nu veel mooier uit
Hihi. Zelfde smaak denk ik. Al ben ik momenteel aan het veranderen. De groene muur gaat weg en er komt wat meer zwart in (geen zwarte muur).