Helemaal mee eens! Ik vind deze stijl wel leuk, toch wit in de basis, maar wat sprekender in accessoires.
Dit zijn ook mooie tinten bij het grijs: Bekijk bijlage 584741 Hoe dan ook is het wel mooi om wat contrast op te zoeken.
Fijn al die inspiratie! Vind eclectisch erg mooi, maar is veel te rommelig voor mezelf , Wat ik sowieso ga doen: een kleed op de vloer ( wit? ) en meer kussentjes in kleuren. Ga die grijze lampen boven de tafel wit spuiten. En dan nog op zoek naar een kleur voor op de muren. Groen wil vriend niet
Ik zou wat hangplanten in een mooie pot hangen aan het plafond, wat leuke lijstjes.. goud, wit en zwart! Een mooie bos bloemen en je bent al een eind.
mooie basis heb je al! Ik hou ervan, het wit, grijs en hout . Met een vloerkleed en misschien een andere salontafel ben je al een eind. Ik denk dat een salontafel in de stijl vj eettafel erg mooi zou staan! Verder zou ik wat bijpassende kussens kopen. En misschien een lambrisering schilderen op de muur achter de bank? Je zou dezelfde hoogte vh plankje kunnen kiezen. Dan bijvoorbeeld het onderste deel van de lambrisering groen verven (of een andere kleur, maar ik hou van groen). Er zijn ook mooie grijsgroene kleuren die wat meekleuren afhankelijk van daglicht / andere kleuren in de ruimte. Verder zou ik het kleed dus niet wit of grijs doen, maar even wat uit je comfortzone en passend bij de kleur die je kiest op je muur . Denk dat je dan een warm geheel krijgt!
Ik zou misschien juist kijken om het blauw van de lampen boven de eettafel ergens terug te laten komen. Dit kan een muur zijn, een vloerkleed of iets met vazen inderdaad.
Ik dacht ook meteen aan een gaaf vloerkleed en wat meer kunst/fotos aan de muur! En een paar grote planten erbij. Verder zou ik er niets aan doen, want ik vind het erg mooi!!
Wil je dan wat extra’s kopen voor in je vensterbank. Het is zo 1 plant in het ene raam en hetzelfde in het andere raam. Groepeer en varieer.
@Ringeling : Ik vind je kamer al prachtig! Mag ik een brutale vraag stellen? Hoe kom je aan die mooie bloem in de vaas op je schouw?
Ik heb geen kleuradvies maar wilde wel even zeggen dat ik je eettafel prachtig vind! Echt wauw! Ik vind de adviezen om het aan te kleden met gekleurde vazen en dergelijke een goeie Hier is het heel simpel.. mijn vriend vind alles mooi wat ik er op kwak dus als ik iets zat ben pak ik een kwast en kwak er een andere kleur op
In ons nieuwe huis wordt 1muurbetonlook. Zoals in de bijlage. Is dat niets, dan breekt het toch maar zit je wel in dezelfde tinten.
Ja okergeel of groen of oudroze zoals al genoemd is. Als je een hele muur te veel vindt, kun je er ook voor kiezen om de helft te verven. Dat breekt het witte. Je hebt wel echt een heel mooi huis en mooie inrichting! Goede smaak.