Ooo dan ben ik al een tijdje heel hip! Ik wist niet dat dit een naam had French manicure vind ik sowieso te nep en vierkante nagels super onhandig.
Ik lak ze altijd egaal, soms met een matte finish. Zwart, marineblauw en donkerrood zijn mijn kleuren, maar die passen ook bij mijn garderobe en tint. Ik zou het daar vooral op afstemmen en niet op de trend. En laat vooral de glitters staan... Ik vind dat er persoonlijk niet mooi uitzien, tenzij het speciaal voor kerst is.
Ik match mijn nagels ook vaak wel met kleding. Ben er niet zo'n ster in, maar mijn teennagels vind ik altijd wel leuk in de zomer. Las ook ergens van onder de douche weghalen, dat doe ik ook vaak met hetgene wat er naast mijn nagels zit, op je huid wordt het door de douche heel week en dan krijg ik dat er altijd zo af!
Catrice of Hema heeft hele mooie en veel verschillende nude tinten. Beide merken lakjes blijven ook lang mooi. Welke tint bij jou mooi is, moet je even testen. Dat ligt ook aan je huidskleur
Ik draag op dit moment Sally Hansen Miracle Gel 446 Red-y Set Run Ik lak altijd mijn hand- en teen nagels Ik draag graag rood/roze tinten Maar in de zomer op vakantie ook wel blauwe/groen tinten. Lak zit er nu 2 dagen op View attachment 572820
Ik persoonlijk draag alleen nude kleurtjes op mijn nagels en in de zomer een keertje een knalroze kleur. Ik vind het bij mezelf gewoon niet mooi staan om een andere kleur op te doen waarschijnlijk omdat ik het in combi met mijn tattoo’s, op mijn vingers, polsen en armen, snel ‘te’ vind staan. Bij andere mensen kunnen kleurtjes wel weer heel mooi staan in combi met een mooie bruine huid
Ik vind de Sally Hansen ook mooi!! Vorig, jaar van mijn vriend gekregen rond kerst. Sindsdien koop ik geen andere meer
Normaal rood tinten van fel naar donker alleen laatst en kuurtje gedaan van Essie zodat mijn nagels steviger zouden worden maar euh het tegendeel is waar. Heel lang blijft mijn nagellak goed (althans dag of 5-6) dan haal ik het er af en wacht ik een dag en dan beginnen mijn nagels te vervellen ... iemand tips?
Ik ben gek op de kleuren van Essie. Heb nu een mintgroen tintje op mijn tenen maar die zijn eigenlijk aan vervanging toe
Dit keer hele gave acrylnagels met rood zwart glitters en steentjes, en simpel gelakte teennagels in de kleur paars.
Nou misschien moet ik die maar eens kopen dan... vorige keer €45 uitgegeven aan OPI.... Wat een ellende... na 1,5 dag heb ik al ‘witte’ randjes aan de bovenkant Ontopic, ik heb nu zwart met glitter, gellak, lekker lui laten doen
@Riverdale87 ik was altijd helemaal fan van Essie lakjes, maar ik vind het de laatste tijd heel waterig. Ik moet echt wel 4 lagen aanbrengen wil ik het kleurtje krijgen zoals in het flesje @Biny ik kocht eerder altijd hele dure lakjes, maar ben nu overgestapt naar Hema en Catrice lakjes en een goede topcoat. De Hema lak blijft met gemak 4 a 5 dagen goed zitten. De Catrice lak net zo! En beide heb je maximaal 2 lagen van nodig, vaak maar 1 voor een mooi resultaat.
Nou, niks houd het bij mij zo lang vol helaas haha daarom dus deze keer de dure... Normaal heb ik ook gewoon de goedkope dingen, omdat ik het zonde vind Blijkt maar weer dat het ook gewoon zonde is haha Heb nu bedacht om anders maar 2x in de maand Mn nagels te laten doen... Mja is toch ook weer een hoop geld... en buiten dat groeien Mn nagels zo snel dat ik niet weet of ik de 2 weken wel red... Ik ga er nog over nadenken
2 weken zou ik niet redden! Daarvoor groeien mijn nagels echt te hard. Mijn beste vriendin heeft onlangs zo’n gellac set gekocht en is daar heel tevreden over. Lakjes blijven zo een week zitten. Maar dat is ook best een investering....