Idd ook aan gedacht, al aantal keer... maar dan moet je ook zelf weer klooien om het eraf te halen enzo... ja I know ik ben een zeikerd
Daar zit ik toevallig nu naar te kijken. Ik zag een lampje en wat zooi voor 25,- en dacht prima te doen! En toen begon de zoektocht naar het verwijderen van die zooi....
Dat doet het bij mij dus niet helaas dan heb ik het nog steeds. Ik gebruik ook basis kleur en top van essie dus dat kan hem ook niet zijn ... het is echt als ik het er ff een halve dag af heb dan beginnen de nagelranden te bladderen ...
Hmm dat is wel erg vervelend... misschien ligt het aan bepaalde vitamines? Ik durf het dan niet te zeggen wat kan helpen
Voordat je zo iets aanschaft zou ik me eerst heel goed inlezen Je kan hele erge nagelschade aanrichten als je het niet juist doet Ik zou een korte basis cursus ergens volgens Een workshop of een kleine cursus via internet
Heb je de nagelranden goed geseald? Goed gebufferd voor die tijd en ontvet? Je zou anders rubber base kunnen proberen
wat een heerlijk topic! ik heb mijn (acryl) nagels alweer bijna 17 jaar ik hou van rustige lichte lakjes met af en toe een knaller zoals neon roze oid..
Ik ga niet echt met de mode mee. Draag al jaren knalrood, donkerrood, nude/lichtroze, of soms hele donkere kleuren (taupe, bordeaux, etc) afhankelijk van mn outfit, de gelegenheid en mn mood. Die hele scherpe vierkante look heb ik nooit mooi gevonden, ben blij dat die voorbij is. Met licht afgevijlde hoeken vind ik het wel weer mooi. Verder baal ik altijd van de kwaliteit van mn nagels, ze breken veel te snel. En wanneer ik van die verstevigende lak opdoe, heb ik juist het idee dat ze alleen maar sneller breken, omdat ze dan zo hard en stug worden. Een keer een bed verschonen betekent vrijwel altijd einde oefenining voor een van mn nagels. Ik zou echt willen dat mn nagels van nature sterker waren .
View attachment 573022 Zelf net m’n nagels weer gelakt. Zoek trouwens nog zo’n kleur, mocht iemand tips hebben. View attachment 573025