Onze dochter had ook hele donker blauwe ogen bij de geboorte, naarmate de tijd verstreek werden ze lichter en pas sinds +- 1 jaar haar definitieve kleur... Licht blauw dus... ik heb ook licht blauw en haar vader donker groen. Hier hebben mijn ouders trouwens bruine (moeder) en blauwe (vader) ogen en ik heb de blauwe ogen van mijn vader en mijn broer heeft groen van uh... de melkboer? ( grapje), maar je hoort idd vaak dat als 1 vd ouders bruine ogen heeft de kinderen heeft ook vaak hebben..
dochter en zoon hadden bijde donker blauwe ogen. dochter heeft ze nu fel blauw en zoontje bijna zwart . denk datier in mijn album wel fotos staan. bijde geboren ook met zwart haar trouwens papa turks en ik hollander
Ik weet nog steeds niet welke oogkleur mijn zoontje heeft/zal krijgen. Ik heb bruine ogen en mijn vriend heeft groen/grijs/bruin (net zoals mijn zoontje nu) Mijn zoontje heeft ook een bruine kring rond zijn pupil, maar dat heeft mijn vriend dus ook. die heeft echt supermooie ogen. 1ste foto is hij 1 maand oud en 2de foto is van een maand geleden.