Bij mij zijn ze alledrie met donkerblauwe ogen geboren 1) werd na een maand of 6 bruin. Hij heeft nu bruine ogen (3,5 jaar) 2) werd na een week of 3/4 bruin. Hij heeft nu donkerbruine ogen (2 jaar) 3) werd na 2 weken bruin, hij gaat ook naar het donkerbruine toe (5 maanden) Ik heb donkerbruine ogen (moeder ook, vader grijs) & mijn man heeft bruin/grijs/groene ogen (ouders beide blauw)
Mijn man heeft bruine ogen en bruin haar. Best donker. Zelf ben ik blond met blauwe ogen. Zoontje heeft ook blond haar en blauwe ogen. Dochtertje blond haar en groene ogen. Ze hebben dit al vanaf de geboorte is niet veranderd Sommige vinden het jammer of hopen dat de bruine ogen van hun kind nog veranderd. Snap niet waarom? Bruine ogen zijn toch ook super mooi? Vind ik even mooi dan van die lichtgevende blauwe ogen hoor.
dochter werd met donkerblauwe ogen geboren: heeft nu diep donker bruine ogen. met 6 mnd waren ze al op kleur. zoon werd geboren met lichte blauwe ogen. Hij heeft nu lichtbruin/groen/grijs maar pas na 1 jaar bleef dit de kleur. oja ik heb lichtbruin/groen en mijn man blauwgrijs die donkere ogen van mijn dochter zijn van haar opa (mijn vader)