Mijn Man heeft grijs bruine ogen, ik heb bruine ogen. Zoon 1 heeft bruine ogen, zoon 2 werd geboren met blauwe kijkers, en ze worden alleen maar blauwer! Hij is 7 en het is Prachtig! Ben helemaal verliefd op mijn blue eyed boy! https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapspraat/kleur-ogen-baby/ Hier staat het wel goed uitgelegd. Met dominante kleuren.
Mijn zoontje had bij de geboorte blauwgrijze ogen. Ik heb zelf bruine ogen en zijn vader lichtgroene ogen. Zoontje is nu 15 maanden zijn oogkleur is nog steeds ondefinieerbaar. Ze zijn donkerder geworden en meer richting grijs/groen/bruin. Maar naast de mijne weer heel anders dan bruin
Ze zeggen dat als de blauwe gloed nog in het oogwit zit de kleur nog kan veranderen. De ogen van onze zon veranderde nog best wel niet zo als zijn haarkleur. Veel subtieler. Er kwamen meer kleurtjes bij. Daar in tegen heeft zijn haarkleur alle kleuren wel gehad, begon met zwart en daarna nog bruin, rood, blond en weer naar donker blond
Hier alle mannen bruine ogen en alle dames blauwe. De ogen van onze jongens zijn zelfs nog bruiner dan van papa. Bij beide was bij de geboorte al duidelijk dat het bruine ogen werden. Heel donker van kleur, tegen zwart aan. Bij de meiden was het al meteen blauw en werd in de maanden, jaren steeds lichter en blauwer. Onze dochter van 4 weet ook precies hoe je weet of iemand een jongen of een meisje is. Jongens hebben bruine ogen en meisjes blauwe. Laat dat voor ons gezin kloppen
Kan nog veranderen hoor. vader en ik hebben allebei blauwe ogen. Kinderen zijn allemaal geboren met heldere blauwe ogen. Bij 3 ervan zijn ze nog steeds zo. Behalve bij L, die heeft groene ogen.