Mijn dochtertje heeft heel lang blauwe ogen gehad, maar bij de pupil werd het steeds een beetje bruiner en nu heeft ze superbruine ogen, net zo donker als haar pupil zeg maar. Ikzelf heb groene ogen en mijn vriend bruine ogen.
Ik had een getint persoon verwacht, omdat ik je foto wel steeds zie van je kindjes. Maar zie dat je man wel getint is.
Ik was zelf vroeger altijd witblond, inmiddels heb ik donkerblond, steil haar. Ik heb groene ogen. Mijn vriend had vroeger rood haar, dat is inmiddels kastanjebruin. Ook hij heeft steil haar, en donkere bruine ogen. Wij hebben allebei een blanke huid, maar niet heel erg wit zeg maar. Onze dochter heeft (midden)blond haar met krullen. Ze heeft tot ongeveer anderhalf jaar groene ogen gehad (net als ik), maar heeft nu ineens bruine ogen (net als papa). Bij de geboorte waren haar ogen echt heel donker (leek wel zwart). Verder heeft ze dezelfde huid als ons..
haha ik heb dus hetzelfde als kiddie.. die man komt me zo bekent voor.. van de tv ofzo?? hahahah wat gek..
zoontje is kwa kleu niet veel veranderd maar was wel spannend. ook hij werd met donker haar geboren en donkere ogen maar is in tegen stelling tot alicia wel donker gebleven. ook bruine ogen. bijde kids hebben turks bloed van papas kant en alleen bij mijn zoon is het dus te zien
dit is mijn zoontje nu in mijn album staan fotos van ons gezin en je ziet meteen wie de gene van wie heeft gekregen die dominant zijn . 1 kopie van mama en zoontje lijkt echt inieminie papa. papais half turks en de kids dus kwart turks.
Hier met de geboorte heel donker haar en donkere grijsblauwe ogen. Nu donkerblond en ogen worden steeds bruiner. Papa heeft donkerbruin haar en bruine ogen en ik donkerblond met blauwe ogen.
Zoontje, geboren met blauwe ogen, nu grijs/blauw. Blond haar, lijkt wat donkerder te worden. Man heeft blauwe ogen met donkerblond haar Ik bruine ogen en donkerbruin haar
Julia is donkerblond en heeft blauwe ogen. Ze werd geboren met lichtere ogen (heel helder blauw) en bijna zwart haar! Ik had dat precies zo, ook zulk zwartig haar, alleen had/heb ik bruine ogen. Julia haar ogen zullen ook wel blauw blijven denk ik. Mijn man (en zijn ouders/broer/zusje) hebben ook blauwe ogen. Wat haar haren zullen worden is nog een raadsel. Alles kan! Aan mijn kant zit heel blond, rood én zwart haar in de familie. Vooral bij mijn vader en bij mij zelf is het grappig: geboren met zwart haar, vervolgens donkerblond en daarna wordt het steeds donkerder. Mijn vader heeft nu zwart haar (met grijs ), en ik heb donkerblond. Julia heeft nog een tintje lichter haar dan ik. Bij mijn man is het allemaal saai bruin, dus daar kunnen geen gekke dingen vandaan komen. Mijn zusje is opeens er tussen met rood haar, dus zelfs dat zit in de familie en kan er nog ergens uitkomen!
Hier een zoontje met blauw/grijze ogen...licht haar. mama en papa beide donker bruine ogen en papa heeft donkerbruin haar en mama donkerblond...heel apart haha
@debke wat een superleuke foto's!! @kleur haar/ogen: Ik ben donkerdonkerbruin qua haar en groen/grijs/bruine ogen, man lichtbruin met bruine ogen Luca blond haar blauwe ogen, maar ik was vroeger ook erg blond tot 6 jaar, dus verwacht dat Luca nog wel donker wordt wat haar betreft, ogen zullen wel knalblauw blijven, heeft ie van zijn oma's
De jongste heeft grijs/blauwe ogen en donkerblond haar. Terwijl mijn man en ik allebei donkerbruin haar hebben. Mijn man heeft groen/bruine ogen en ik heb grijs/groene ogen. De oudste heeft hele bruine ogen en donkerbruin haar. Zo gek, een klein caspertje. Maar ik vind het super Nu heb ik een pindatje en een echte hollander. Zit trouwens niks aan buitenlands bloed in voor zover wij weten. Ik ben een echte Fries en mijn man een Betuwenaar. Zijn kant van de familie heeft wel een blonde kant. Zijn moeder en oma zijn erg blond.