duo buggy aanschaffen??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jongemeid21, Dec 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

hoi dames.
    wanneer ik beval van mijn 2de kindje is mijn eerste 29 maanden.
    is het dan nog verstandig om een duo buggy aan te schaffen?
    ik denk niet dat ze netjes op zon plankje blijft staan b.v. in de stad.
    iemand tips?

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Iris was 25mnd toen Evi werd geboren. We hebben een duowagen aangeschaft; opzich wel handig maar ik denk achteraf dat we t ook goed met een plankje hadden kunnen redden. Die hebben we nu 2 mnd en is echt een uitkomst. Iris blijft prima staan (had ik ook niet verwacht hoor), het is aan haar de keuze; of lopen of op t plankje. Dus ze weet dat als ze niet blijft staan,ze gewoon moet lopen dus staat ze braaf het hele eind op t plankje :)

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zou het laten afhangen wat je lopend doet, ga je vaak ver wandelen of boodschappen doen. Dan zou ik het wel doen, anders niet. Mijn dochter heeft vanaf die leeftijd maar weinig in de wagen gezeten, ze loopt meestal zelf of neemt haar loopfiets mee.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113
    Rond die leeftijd kun je ook denken aan een fietskar met babyschelp.

Daar kunnen ze met zijn tweeen in.

5. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    hier 22maanden verschil en heb een maclaren techno twin aan geschaft en leg daar een babay nestje in deze buggy is geschikt voor baby want hij kan zo goed als plat.

6. kimr1

kimr1 Bekend lid

Aug 13, 2008
    545
    0
    16
    Toen mijn tweede dochter geboren is, was mijn oudste 20 maanden.
    Ik heb geen duowagen aangeschaft, en heb 'm eigenlijk ook nog niet gemist.
    Nu is mijn oudste wel een dametje wat graag loopt.
    Meestal wandelt ze dus met me mee naast de kinderwagen.
    Als ik echt haast heb, en ik ben alleen, dan zet ik Iris in de buggy en doe ik Julia in de draagzak.
    Iris staat ook af en toe op het meerijdplankje.

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Bij ons was het verschil 23 maanden en ik heb wel een duowagen gekocht. Ik heb een Phil and Ted's sports gekocht omdat je die ook makkelijk kunt gebruiken als 1ling wagen... En het is echt een superkoop geweest. Het tweede zitje moet je er los bij kopen, wat hem best prijzig maakt, maar hij is in ons geval zijn geld meer dan waard!

Deze Baby Jungle, webwinkel voorkinderwagens en toebehoren :: single wagens :: Phil & Teds Sport kinderwagen Even op het plaatje klikken om de gebruiksmogelijkheden te zien.

Je kunt er nog een babynestje bij kopen, dat had ik niet gedaan omdat Jitte in Mei geboren is en ze tegen de winter al niet meer in dat ding zou passen. In een wikkeldeken lag ze ook heerlijk te tukken onderin.

En voor degene die denken dat het kind wat achterop zit het helemaal niet leuk vind om niks te zien... Hier is het nu elke keer vechten wie er achter mag zitten... :D

8. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

May 5, 2007
    1,308
    0
    0
    wij hebben een phil en teds vibe met peanutbak aangeschaft. We zijn er zo blij mee!!! Geen gedonder met vermoeide kinderen, hij slaapt zelfs in het zitje! ~ik geniet iedere keer als we de stad in gaan!

9. mama em

mama em Fanatiek lid

Apr 2, 2008
    1,315
    0
    36
    ligt er denk ik aan hoeveel en vooral hoever je wilt wandelen. En hoe goed de oudste loopt.

Hier 20 mnd verschil en oudste loopt net los nu.
    ik werd gek dat ik er niet uitkon als ik alleen met de kids thuis was en daarom hebben we een duowagen gekocht. Ik vod het eigenlijk zonde vh geld (hebben we een dure bugaboo, kopen we er een andere wagen bij) Maar deze was maar 107 euro dus vond ik nog te doen. vd zomer kunnen we er 2 zitjes van maken. Ideaal voor als ik alleen op stap wil.
    Heb hem bij babypark besteld, hij heet kidsriver of zoiets.

suc6 met je keuze.

10. Meril

Meril Bekend lid

May 3, 2008
    671
    0
    0
    @Bluesky, hoe werkt dat dan als je geen babybestje in de Phil & Teds Vibe?? Het ligt dan toch heel hard voor de baby als hij nergens in ligt of zie ik dat verkeerd???

Thanks!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,071
    3,863
    113
    Wij hebben er 23 maanden tussen zitten en op MP een duowagentje aangeschaft voor vijf tientjes. Heel veel plezier van gehad! Natuurlijk liep onze dochter zelf ook wel, maar ik wandel veel en als ik met de hond wandel ook in een behoorlijk tempo en dat schiet echt niet op met een peuter.
    Daarna gewoon weer doorverkocht, dus het heeft me zowat geen drol gekost. Ons wagentje was van Graco, lekker stevig en nog compacter op te klappen dan de Mutsy, wat ik niet verwacht had.

12. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb ook geen duowagen en heb m ook nooit gemist moet ik zeggen

Share This Page