Ik heb vier weken geleden mijn keizersnede gehad. Niet noemenswaardig gevloeid daarna en ruim een week alleen nog maar kleine beetjes uit bloed verloren. Fijn, dacht ik, want dan zou ik bij de nacontrole over anderhalve week 'gewoon bloedvrij' zijn. Alleen ik had al een paar dagen last van typische klachten. Migraine, zoete trek, een typerende puist op mijn kin (de hele zwangerschap een puntgave huid gehad) en nu ging ik naar de wc en veegde ik helder bloed af. Niet de typische 'nabloeding', maar het lijkt meer op mijn menstruatie die begonnen is. Maar is vier weken na de bevalling niet heel vroeg? Vooral omdat ik ook borstvoeding geef (niet volledig). Iets wat de laatste weken trouwens ook ineens flink terug begon te lopen en ik nu al met moeite mijn productie op pijl kan houden. Ja met fulltime kolven en powerkolven.
Het zou kunnen, maar het kan ook zijn dat je weer opnieuw wat gaat vloeien omdat je meer in beweging bent.
Toen ik mij beter voelde en dus meer ging lopen enzo begon het vloeien weer. Dat was geen menstruatie. Oh en over je borstvoeding. Je geeft niet volledig? Dat zou de reden zijn dat je productie terug loopt.
Ik ben momenteel niet drukker dan twee weken geleden,haha. Dus dat zou een beetje een late reactie zijn . @ Jacky Ik geef niet volledig, omdat mijn productie al van het begin af aan te wensen overlaat. Maar met het kolven wat ik al een tijdje doe kom ik wel aan mijn taks hoor .