Wanneer hechtingen weg?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Ennas86, Apr 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    Bijna 6 weken geleden ben ik bevallen en heb ik er een flinke knip aan over gehouden. Vorige week vrijdag ben ik bij de gyn geweest en heeft ze even gekeken. De 2 knoopjes zitten er nog, ze heeft geprobeerd ze er uit te trekken (ze dacht dat ze al genoeg verteerd waren maar helaas).
    Ik ben alleen vergeten te vragen Hoelang het ongeveer nog zou duren, dus vandaar dat ik de vraag hier maar even stel 😁

Wanneer was jij van de hechtingen verlost?

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Uitwendige hebben ze na 4 dagen eruit gehaald.
    Dat deed zo'n pijn. En het was al goed genezen.
    Inwendige geen idee. Die zijn allemaal uit zichzelf opgelost.

3. Veera

Veera Niet meer actief

Ik weet t niet precies want heb de eerste tijd niet eens willen en durven kijken, leek me vreselijk :p
    Na 3 weken hadden wij weer seks, ik heb de hechtingen toen wel gevoeld, met 6 weken iig niet meer

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik had alleen uitwendige hechting en is in de kraamweek nog verwijderd omdat ik er last van had.
    Sex hadden wij pas na 3 maanden en was nog heel lang gevoelig.

5. Roanchie

Roanchie Actief lid

Apr 24, 2016
    495
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij was de inwndige iets naar buiten gekomen en kon ze weg knippen, best moeten trekken, dit was met 4 weken.
    Met 6 weken had ik een stukje draad op me papiertje .
    Maar las dat het ook langer kon duren

6. Alicia1984

Apr 7, 2016
    37
    0
    6
    NULL
    NULL
    Aan het einde vd kraamweek heeft de verloskundige alleen het knoopje weggeknipt. En verder hoefde er niets aan gedaan te worden. Allemaal oplosbaar.

Een paar weken geleden heb ik er voor het eerst eens naar gekeken. :D En het zag er hartstikke netjes uit.

7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    De uitwendige hechtingen gingen er met zes dagen uit. De inwendige waren met controle na 7 weken allemaal al weg :)

8. Sherra

Sherra Actief lid

Jun 4, 2015
    312
    174
    43
    Bij mij werden ze volgens mij met 4 of 5 dagen weggehaald. In ieder geval tijdens kraamweek. Wat een naar gevoel was dat zeg. Maar het was vrij snel geheeld :)

9. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Bij mij hebben ze de uitwendige hechtingen ook in de kraamweek verwijderd. De inwendige zijn opgelost, geen idee hoelang dat geduurd heeft ik had er geen last van

10. lian19

lian19 Actief lid

Aug 24, 2015
    260
    27
    28
    Uitwendig ongeveer 1 week, inwendig ongeveer 3... alles is vanzelf opgelost zonder al te veel pijn.. ;)

Share This Page