Hoi! Gewoon uit nieuwsgierigheid Mijn zoon heeft prachtige donker bruine ogen en donker bruin haar en licht getint. Mijn dochter is geboren met heel licht blond haar en blauwe ogen en vrij blank. Nu ben ik erg benieuwd welke kant dit opgaat. Ik ben zelf half nl en half Surinaams en partner helemaal NL. Ik.had geen blonde dochter verwacht. Hoe begon het bij huis kids en wat hebben ze nu?
Ik ben ook half Surinaams en mijn vriend helemaal nl. Mijn zoontje is blond en heeft grijze ogen... Rondom zijn Iris zit wel een stuk bruin wat het enige aanknopingspunt is naar mijn pigment
Geboren met zwarte haartjes en donkerblauwe/grijze ogen. Dat is nu donkerbruine haartjes en bruine ogen geworden. Zijn huid is licht maar niet roze zoals de mijne. Het heeft een gelige ondertoon. Ik ben Nederlands (bruin haar, blauwe ogen) , mijn vriend is Aziatisch. Dus de kans dat ons kind blauwe ogen zou krijgen was erg klein, haha.
Hier is de kans ook mega klein maar ze lijkt toch echt heel blank en blond. Haar oogjes lijken dus best blauw, kan mij dan ook niet voorstellen dat dit zo blijft hahha. Mensen 'schrikken' er een beetje van want ik ben best donker voor een halfbloed met een dikke bos kroese krullen. Meisje werd zowat kaal geboren
Mijn neefje is 1/3 Antilliaans maar zo Hollands al maar zijn kan. Blond haar, blauwe ogen, haha. Zou zomaar kunnen dat ze haar oogkleur houdt hoor! Bij ons is het echt niet mogelijk omdat mijn vriend dus vol Aziatisch is, en ook omdat 1 van mijn opa's bruine ogen heeft. Zou hij blauwe ogen hebben dan zouden we een kans maken omdat de rest van mijn ouders en grootouders blauw hebben. Maar nu is deze dus 0. Thanks opa
Mijn dochter werd geboren met donkerbruin haar en blauwe ogen. De blauwe ogen werden al snel groen en het haar is nu lichtbruin. De vader heeft bruin haar en bruine ogen, ik blond haar en groene ogen. Ze is dus een mooie mix geworden!
Mijn man en ik hebben allebei bruin haar. Ik heb blauwe ogen, hij groen/bruinig. Onze oudste drie hebben bruin haar. N&V hebben bruine ogen, M heeft blauwe ogen. Onze jongste is blond met blauwe ogen Er is ergens iets mis gegaan denk ik
Mijn 3 dochters werden alledrie geboren met donkerbruin/zwart haar. De oudste heeft nu blond haar en blauwe ogen De middelste heeft lichtbruin haar en blauwe ogen De jongste heeft ook blond haar en blauwe ogen Mijn man was als kind heel blond, nu heeft hij donker haar en hij heeft blauwe ogen. Ik ben geboren met zwart haar en was na een jaar blond. Ik heb grijs/groene ogen.
Mijn dochter is geboren met bruine haartje en bruine ogen. Heeft nu blond haar en felblauwe ogen. Ik ben helemaal Nederland maar mijn man is half Indonesisch.
Mijn vriend is ook donker, Antilliaan. Ik ben blond met blauwe ogen. Onze oudste heeft rood haar en een lichte huid, donkerbruine ogen, middelste is getint met donkerbruine ogen en donkerbruin haar, jongste zit qua huid tussen hun 2 in, oogkleur kunnen we nog niet zo goed zien, soms lijkt het blauw en soms bruin, denk dat zijn ogen ook bruin worden, en haren zijn donkerblond. Foto verwijder ik zo weer.
Partner heeft bruin haar en hele donkerbruine ogen. Ik heb donkerblond haar en blauw/groene ogen. (was vroeger een paar tinten blond lichter) De oudste heeft blond haar en hele donkerblauwe ogen. De jongste heeft blond haar en blauw/groene ogen. Ze zijn beide geboren met donkerbruine haren en blauwe ogen.
Ik heb hele donkerbruine ogen en donkerbruin haar. Mijn man heeft rossig haar en een soort van goudkleurige ogen. Dochter kwam ter wereld met zwart haar en blauwe ogen en heeft nu blond haar en goudkleurige ogen.
@Mj89, wat grappig dat hun huidskleuren zo verschillen, het verschil tussen je oudste twee is best groot. Allebei mooie meiden trouwens!
Ik heb een dochter met blond haar blauwe ogen en spierwit maar super Indisch gelaat (vader is Indisch) Mijn jongste dochter heeft super donker haar en licht bruine ogen (beetje amandelkleur) en een licht tintje maar lijkt heel erg op mij (oer Hollands).
Mijn man is getint en ik ben nl. Mijn zoontje heeft donkerblond haar en groen/bruine ogen. Hij wordt snel bruin.