Dochter is geboren met echt heel donker haar en blauwe ogen. Heeft, net als partner en ik allebei vroeger, heel blond haar en blauwe ogen. En een hele lichte huid. Bekijk bijlage 593060
De oudste werd geboren kaal, iets witblond haar met donkerblauwe ogen. Hij heeft nu een bos blonde lange krullen en bruine ogen. De jongste werd geboren met lang witblond haar en felblauwe ogen, en dat is nogsteeds zo Mijn man heeft blonde krullen en felblauwe ogen, ik heb donkerbruin haar met bruine ogen.
Qua huidskleur ben ik licht...wel een beetje een tintje, maar niet erg donker. Haar en ogen beide erg donker.
Ja maf he! Dit is een foto van toen ze een paar dagen oud was. Binnen 5 maanden was het dat hele blonde. Bekijk bijlage 593090
Hier geboren met spier spier wit haar en blauwe ogen. Nu is ze 14mnd nog steeds spier wit haar en der ogen gaan nu naar grijs Wij als ouders : papa donker blond en grijze ogen Mama: blond/rozig groen/bruine ogen
Ze werden alle 3 geboren met donker haar. De jongste was bijna zwart. De oudste en jongste hadden blauwe ogen met een bruine gloed. De middelste gewoon blauwe ogen. De oudste heeft nu donkerblond haar en groene ogen, tegen het bruine aan. De middelste heeft donkerblond haar en blauwgroene ogen. De jongste heeft bruin haar en donkerbruine ogen. Man heeft donkerblond haar en blauwgrijze ogen. Ik heb bruin haar en groene ogen met bruine spikkels
Hier is Mn vriend deels Indonesisch en ik blond en heel blank. Onze dochter werd met veel zwart haar geboren en blauwe ogen. Nog steeds blauwe ogen maar helaas nu helemaal blond, vind het nog steeds jammer vond het zo mooi dat zwarte haar.
Ik ben blond met blauwe ogen, mijn man heeft donker haar met groen/grijze ogen. Onze kinderen hebben alledrie knalblauwe ogen, de oudste en de jongste zijn blond en de middelste heeft lichtbruin haar.
Man is gitzwart met blauw/groene ogen, ik was vroeger platina blond met blauwe ogen en inmiddels ben ik sinds mn 16e asblond geworden dus zelfs heel laat kan t nog keren. Mijn man heeft een lichte slag, ik heb zo stijl als t maar zijn kan en de betonspray van de kapster op ons trouwen hield er nog geen krul in. Dochter is geboren met gitzwart haar en blauwe ogen (ik helemaal blij!) inmiddels is ze precies dezelfde kleur als die ik nu heb en onwijze pijpenkrullen van nature.Spierblond heeft ze overgeslagen. Ik ben heel licht van kleur, man heeft iets meer gloed over zich heen, dochter kon doorgaan voor een spaanse de eerste maanden maar wordt gaandeweg nu ook lichter qua huidskleur, al blijft ze op t moment nog steeds donkerder dan wij twee bij elkaar. Toch geen buitenlandsbloed in de familie, ja van dikke 200 jaar geleden. Dus waar ze t vandaan heeft gesleept geen idee tis dat ze sprekend op mij lijkt met dr ogen, tot aan de opslag aan toe als ze ondeugend kijkt anders had ik getwijfeld of t mn dochter toch echt wel was want verder lijkt ze qua uiterlijk op geen van beiden.
Mijn man heeft zwart haar, heel donkerbruine ogen en een tint. Ik heb bruin haar, blauwe ogen en ben blank. Onze oudste heeft een tintje en groen/blauwe ogen. Zn haar begon blond, is nu bruin en wordt steeds donkerder. De jongste is echt een witje met blauwe ogen en blond haar. Blijkbaar heb ik dominante genen
Mijn zoontje geboren met een flinke pruik pikzwart haar. En blauw/grijze ogen. Nu heeft hij groengrijze ogen. Kleuren met de seizoenen mee. Herfst/ winter meer groen/grijs. Lente/zomer meer blauw/groen. Van de zomer had hij donkerblond haar. Begint nu weer bruiner te worden. Ik: bruin haar en bruine ogen. Maar als peuter was ik ook donkerblond. Mijn man: pikzwart haar en precies dezelfde ogen als ons zoontje.
Mijn dochters zijn geboren met veel blonde haartjes en blauwe ogen. Dat is tot nu toe zo gebleven al is de oudste wel het blondst van de 2. De oudste heeft steil haar, de jongste wat krullend. Mijn man is kaal maar had blond krullend haar en hij heeft blauwe ogen. Ik heb donkerblond haar en grijs/groene ogen .
Wij hebben drie hele verschillende zoontjes. Oudste: geboren blond met donkerblauwe ogen, nu blond met bruine ogen Middelste: geboren met bruin haar en donkerblauw/grijze ogen, nu bruin haar en groen/bruin/grijze ogen Jongste: geboren met amper haar, blond, en donkerblauwe ogen, nu blond en licht blauwe felle ogen Ik: geboren met donker haar en blauwe ogen, nu donker haar en groene ogen Partner: geboren met lichtblond haar en blauwe ogen, nu donkerbruin haar en grijs/blauwe ogen
Al mijn kinderen zijn geboren met zwart haar en donkerblauwe ogen. Mijn oudste is blond (inmiddels richting donkerblond) steil haar met helderblauwe ogen. De middelste is heel donkerblond tot bruin steil haar bruin-groene ogen. De jongste is blond, met slag en met grijs-blauwe ogen. Ikzelf heb bruine ogen en donkerblond haar en mijn man is blond met blauwe ogen. Wij hebben alletwee slag in ons haar. Bij mij sinds de puberteit, hij altijd gehad.
Mijn beide dochters zijn geboren met donker haar. Mijn oudste werd al snel blond en heeft lichtblauwe ogen. Nu heeft ze donkerblond haar. Zij lijkt veel op mij van vroeger. Mijn jongste bleef een langere tijd donker, daarna blond en is nu rossig. Ze heeft blauw/grijze ogen. Mijn man en ik hebben allebei donker haar. Mijn man heeft blauw/grijze ogen en ik lichtblauw.
Ik ben getint (mijn vader is heel donker), mijn partner is helemaal Nls. Mijn zoon heeft middenbruin haar en blauwgrijze ogen. Wél met een licht tintje!