Hoi allen, ik heb het net geprobeerd via de zoekfunctie maar ik kan het niet terug vinden. ik heb hier eens een topic gezien waar je een link in terug vond zodat je altijd kon zien waar er luiers in de aanbieding waren, pamperdoekjes,... ik moet dringend weer pamperdoekjes inkopen maar heb geen idee of ze in de reclame zijn en waar. meestal koop ik ze bij de etos... weet iemand de link? of weet iemand waar ze op het moment in de reclame zijn?
volgens mij www.watkostenluiers.nl En eh, ze zijn ergens in de aanbieding, heb ze in een krantje gezien... maar kan er niet meer opkomen waar dus daar heb je niet veel aan
www.watkostenluiers.nl als je hier je mailadres achter laat, ontvang je iedere week een mailtje met een link naar de nieuwe aanbiedingen.
bedankt voor de link! ik lees daar " Omschrijving: Pampers babydoekjes fresh of sensitive 12 stuks 72 of 63 voor 11,99 Aantal per pak: 63 sensitive en 72 fresh Winkelnaam: C 1000 Tot wanneer: deze week t/m 13-11-2009 dit wil dus zeggen 12 pakken met doekjes voor 12 euro? das geen geld he meestal betaal ik voor 6 pakken 9 euro ofzo?[FONT=Arial, Helvetica] [/FONT]