hier heeft Emma hele mooie blauwe ogen. Ik weet niet tot wanneer dat kan veranderen. Ik vind ze zo prachtig sdus ze hoeven hier niet anders te worden. ze zullen ws wel blauw blijven lijkt me omdat we beide blauwe ogen hebben
mijn dochters hadden allebei vlak na de geboorte een ware oogkleur die ze nu nog hebben... ene dochterlief groen(net als papa) en andere dochterlief bruin (net als mij)
onze dochter heeft nu nog blauwe ogen echt heel duidelijk blauw, maar papa en mama hebben allebei hele donker bruine ogen dus ben benieuwd of dit nog veranderd.dochter is nu 4 maanden.
bij geboorte had ze hele donkerblauwe ogen, ze zijn toen ze 3 maanden oud was geleidelijk aan lichter geworden en zijn nu knal fel blauw en het blijft nu zo zowel papa als ik hebben groene ogen, manlief donker en ik felle lichte
mijn dochter heeft bij de geboorte zeer donkerblauwe oogjes. ik dacht dat ze bruin zouden worden omdat ze zo donker zijn, maar nu zit er een grijs randje en weet ik niet welke kant het op gaat. ik heb blauw/groen vader heeft bruin/groen