Ik ben zooo benieuwd naar de kleur van de ogen van onze kleine, maar kan tot nu toe nog niet echt een verandering bespeuren. Hij is nu bijna 3 maanden en hij heeft nog steeds donkerblauw/grijze ogen. Mijn vriend heeft bruine ogen en ik blauw. Het kan nog alle kanten op... wat denken jullie?
Wat ik denk? Dat het inderdaad nog alle kanten op kan... Heb je weinig aan, maar is wel de waarheid, oogkleur kan nog zo'n tijd veranderen, zeker tot een jaar kan je niet met zekerheid zeggen wat het gaat worden, en ook daarna kan het (onder invloed van oa zonlicht) nog donkerder / lichter worden...
Haha niets van te zeggen. Mij vriend heeft bruine ogen en ik blauwe ogen. Onze oudste heeft felblauwe ogen. Bij onze jongste was ik ervan overtuigd dat hij bruine ogen zou krijgen omdat hij ook donkerder haar heeft. Maar niets is minde waar. Ook blauwe ogen. Dus nog even geduld hebben
Was ik al bang voor hahaha, maar toch bedankt voor jullie reacties! Ik blijf elke dag goed in die mooie ogen staren!
Hier hebben mijn man en ik blauwe ogen beiden, dus hier is het niet zo moeilijk Was bij beide meiden blauw en blijft ook zo
Mijn dochter heeft ook blauwe ogen (heel mooi) alleen ik en mijn vriend allebei niet. In het begin dacht ik dit zal nog wel veranderen, maar ja nog steeds geen verschil. Nu zal het wel zo blijven denk ik?
Mijn kinderen hadden beiden de eerste maanden donkergrijs/blauwe ogen. De oudste heeft nu blauwe ogen (ik ook), de jongste bruine ogen (man ook).