Kleur ogen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HammyQ, 24 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Sienna is geboren met donkerblauwe ogen en dat werd al best snel steeds lichter blauw. Ze is nu bijna 3 maanden en het is niet meer veranderd...

Het lijkt me dat ze wel bruin moeten worden aangezien mijn vriend en ik beide bruine ogen hebben. Maar zie het nog niet snel gebeuren eigenlijk. Beetje vreemd...

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    grappig dat iedereen een ander antwoord heeft op deze vraag.
    Ik vroeg dit dus aan mijn HA toen we er toevallig waren en zij zei dat het gerust tot de leeftijd van 4 nog kon veranderen.
    Over het algemeen zie je al wel welke kleur de ogen zullen zijn maar het kan altijd nog donkerder of lichter worden tot 4 jaar.
    Yildiz heeft vanaf de geboorte zwarte ogen, die zijn zo ontzettend donker en die zijn ook nooit veranderd van kleur.

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    gemiddeld genomen is de kleur zo rond 1 jaar definitief.

4. Onze meid heeft blauw ogen en nu nog steeds
    maar mijn eigen broertje had met de geboorte blauwe ogen maar met 1 jaar werden ze bruin ..

5. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Gek he dat ogen zo kunnen veranderen.
    Mijn zoontje had donker blauwe ogen en worden steeds lichter ik denk dat ze niet meer veranderen.
    Mijn vriend heeft juist hele donker bruine ogen

6. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Mijn man heeft bruine ogen en ik bruin/groen. Daniƫl's ogen zijn echter knal blauw :confused: wellicht veranderd et nog dus ?

7. hey zo dra de grijz blauwe gloed van het oog wit af is is dat de definitiefe kleur van de ogen dus als je goed kijkt bij je kindje op de oog bol dat witte en zit nog de blauw grijze gloed op dan is het nog niej de echte kleur is dat weg dan is het de echte kleur liefs carola

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij sommigen kan het na een paar jaar nog veranderen.

mijn jongste had ook donkergrijze ogen, en aangezien we hier allemaal donkerbruine ogen hadden leek het me leuk eens een andere kleur te zien, maar inmiddels zijn ze ook bruin gekleurd.
    de oudste hadden donker tot zwartaf ogen bij de geboorte.

Deel Deze Pagina