baby ligt maar te duwen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kat, Oct 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Het valt me op dat Dewi steeds van die rare gezichten trekt en daarbij echt keihard aan het duwen is, alleen er komt niks uit.
    Heel soms laat ze een boertje maar voor de rest!

En dit is niet alleen na het drinken. Ook steekt ze telkens haar tongetje uit het lijkt wel of ze zeggen wil "blehhh" (zo betrekt ze haar gezichtje erbij) haar kinnetje duwt ze dan naar haar keel.

Zou dit toch met krampjes te maken hebben? Het ziet er zo zielig uit (ze huilt bijna niet).

Herkent iemand dit toevallig?

Gr. Kat.

2. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    niemand?

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Fenne doet dit als ze moet poepen. Meestal ook na t drinken want dan begint alles een beetje te werken.
    Soms duurt t even voordat er wat komt. Ze maakt vuistjes en krijgt een rood hoofdje. Als ik haar haar gang laat gaan heb ik even later een goeie luier vol. Soms huilt ze er even bij maar ja dat moet maar evend an. Als ik haar oppak dan haal ik haar uit de concentratie ;)

4. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    dank je voor je reactie.

Gister avond was ze echt bijna niet te kalmeren (dacht wel dat ze krampjes had, ze is een gulzige drinker en heb haar 2ml aeropax gegeven na de bv, en dit hielp gelukkig wel!).

Had vandaag de ha gebeld omdat ik bang was dat ze verborgen reflux zou kunnen hebben, volgens de ha spugen ze dan in een boogje, maar ik dacht bij verborgen reflux ging het maar tot de slokdarm!? Maargoed moest het dus verder afwachtten, vandaag was ze gelukkig een stuk rustiger.

gr. Kat

Share This Page