Volgens Google veranderd de oogkleur niet meer na het eerste jaar. Ik ben benieuwd of hier ook uitzonderingen op zijn. Hoe zijn de ogen van jullie zelf of de ogen van jullie kinderen met een bruin- en blauwoog ouder? Onze eiceldonor heeft bruine ogen. Mijn man heeft blauwe ogen. Mijn kinderen zijn met blauwe ogen geboren, maar mijn driejarige krijgt de laatste tijd bruine stipjes in zijn ogen. Kunnen die ogen nog helemaal bruin worden of zal dit naw zo blijven?
Mijn man heeft bruine ogen, mijn kinderen ook. Ik heb zelf blauw/groen. De ogen van de kinderen waren na een maand of 5/6 echt bruin.
Geen idee maar denk dat dit nog kan veranderen, mijn neefje zijn ogen verkleuren bijna met de dag. Zijn vader heeft donker bruine ogen, zijn moeder grijze ogen. De ene dag heeft mijn neefje hazelnoot bruine ogen, dan weer blauw/grijs, en dan weer groen.
Ik heb bruine ogen. De zaad donor blauwe. Zoon heeft felblauwe ogen die volgens mij echt niet meer gaan veranderen naar bruin.
Mijn zoontje heeft felblauw grijze ogen. Ik blauw grijs en mijn man groen grijs. Van wie hij die felblauwe ogen heeft gekregen geen idee, hopelijk blijven ze zo want ze zijn prachtig!
Ik heb blauwe ogen, mijn man bruine. De oudste is geboren met bruine ogen en bij de jongste weten we het niet precies, ze waren bij de geboorte al heel donker en heel snel (binnen een of twee maanden) waren ze 100% bruin.
Ik heb donkerbruine ogen, mijn man ijsblauwe. De ogen van mijn zoon waren bij de geboorte blauw en werden rond 4 jaar echt licht turkoois/groen. Nu is hij bijna 6 en heb ik het idee dat ze donkerder groen aan het worden zijn.
Manlief heeft hele lichte groene ogen, en ik licht bruine, wat in de zon soms groen lijkt. Onze kinderen hebben beide hele donker bruine ogen, beide zijn ze ook geboren met donkere oogjes. Ze hebben allebij precies dezelfde kleur ogen, wat totaal niet op die van ons lijken. Ben benieuwd wat baby 3 zal doen kwa ogen.
Mijn vriend heeft (licht)bruine ogen, ik blauw. Mijn zoons hebben blauwe ogen, mijn dochters groen-bruine ogen. Bij hen heb ik nog wel het idee dat de toon (donkerte) een beetje verandert/wisselt, maar niet de kleur. Ze hadden zo rond 8 maanden grijs-groene ogen die daarna dus langzaam naar bruin-groen zijn gegaan.
Ik heb blauwe ogen, vriend donkerbruin. Zoon had bij de geboorte een soepkleur.. Grijzig met bruine rand. Nu is hij 1 jaar en heeft hij lichtbruine/groene ogen. Maar ik denk dat ze nog bruiner gaan worden. Ik lees op het internet juist dat de oogkleur tot 6 jaar nog kan veranderen.
Ik heb hele donkerbruine ogen. Mijn man groen. Die van ons zoontje zijn fel grijsblauw. Wel is zijn oogwit nog wat blauwig en meestal is dat een teken dat de definitieve oogkleur er nog niet is, toch?
Een vriendin van mij heeft nu bruine ogen, maar op kinderfoto's van toen ze nog 2 jaar was, heeft ze hele licht blauwe kleur ogen. Kleur is rond haar 3de jaar verandert, volgens haar ouders.
Ik heb groene ogen ( ik heb een blauw gen en een groen gen) De vader heeft bruine ogen (bruin gen en een blauw gen. 1 kind heeft bruine ogen de ander heeft blauwe ogen. Alleen als je blauwe ogen hebt weet je zeker dat je een blauw gen afgeeft. Als je bruine ogen hebt kan je andere gen groen, bruin of blauw zijn en als je groene ogen hebt kan je andere gen groen of blauw zijn. De oudste is geboren met donkergrijze ogen en werd met 3 mnd bruin en nooit veranderd. De jongste is geboren met blauwe ogen en is nooit meer veranderd. Tot welke leeftijd het nog kan veranderen weet ik niet. Ook vaak naar gezocht.
Ik heb bruine ogen en mijn man blauw. Onze dochter heeft bruine ogen met in 1 oog een blauw stukje. En onze zoon heeft blauwe ogen.
Wij hebben allemaal lichte ogen. Man en kinderen blauw en ik groen. Al vanaf het begin blauw geweest bij de kinderen. Maar...mijn vader had bruine ogen ( lichtbruin) en mijn moeder blauw. Mijn zusje heeft helder blauwe ogen en mijn broertje en ik groen.
Ik heb grijs/groene ogen, ene keer meer grijs en andere keer meer groen. Mijn man heeft fel blauwe ogen, dochtertje heeft grijs/blauwe ogen, net als mij ene keer meer grijs en andere keer meer blauw en mijn zoontje fel blauwe ogen.
Wij hebben allemaal donkerblauwe ogen. Mijn moeder heeft groene ogen, mijn vader grijze. Een van mijn broertjes heeft grijze ogen, mijn andere broertje grijze ogen met een groene ster en ik dus donkerblauwe.
Mijn man heeft donker bruine ogen en ik grijs / blauwe Dochter is met blauwe ogen geboren maar in 3 jaar tijd bij getrokken naar mijn kleur ogen Zoon daarentegen is geboren met net zulke donker bruine ogen als mijn man en is nooit veranderd en is ondertussen 8. Ik hoop ook niet dat zijn kleur nog zou veranderen want die ogen.....zo prachtig