Ik wil vandaag een pureerder gaan kopen om groente/fruit voor mn zoontje mee te pureren. Nu heb ik hier geen ervaring mee, wat is handig en wat juist niet. Of zijn al die dingen hetzelfde? Tipssss please
Ik had gewoon een hele simpele staafmixer, voor dat eventjes dat ik pureerde. Kostte maar een tientje ofzo en deed prima zn werk, haha.
Hier ook een simpele staafmixer. Heb een keukenmachine van sch.moeder gekregen. Die gebruik ik alleen als ik heel veel porties in 1x maak
Hier alleen een vork gebruikt de eerste twee maanden, daarna gewoon hele stukken uit het vuistje gegeven. Een staafmixer heb ik nooit gemist.
Ik heb een goede en mooie keukenmachine, maar die eigenlijk nooit gebruikt voor het maken van babyhapjes. Hiervoor pakte ik gewoon de staafmixer, ging met die kleine beetje net zo snel en makkelijk.
Ik heb sinds kort een goede staafmixer. Hiervoor goedkope exemplaren met de een korte levensduur. Ik heb deze: BOSCH - MSM67170 - Staafmixer set Zwart, grijs Bij azerty online voor 60 euro besteld. Hij maakt weinig herrie en is lekker stevig en ligt goed in de hand. Zit ook een hakmolentje bij dus je kan daar ook dingen in doen en fijnmalen. Ik zelf nog geen kindje maar ik pureer wel soep met de staafmixer. En er zit een handige bewaarbeker met deksel erbij. Verder een tip haal deze bakjes bij de action/xenos en maak op een vrije dag gewoon heel veel klaar en doe het in de vriezer. Zowel fruit als groente kan. Voorraaddoos vierkant - 0,25 liter - set van 4 | Xenos
Wij gebruikten deze: https://www.bol.com/nl/p/kenwood-ch180-hakmolen/9000000011157673/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-46029759108-S-104398051533-9000000011157673
Ik heb een stoomblender van Avent. Heel fijn ding, vooral omdat je kunt stomen en blenden in 1 apparaat. Maar mocht je het puur en alleen gebruiken om te pureren, dan doet een staafmixer ook prima z'n werk en is een stoomblender zonde van je geld.
Ik heb ook de avent stomer/blender gebruikt. Vooral omdat ik het fijn vond om het eten te stomen. Door het eten te stomen blijven de smaak en voedingsstoffen beter bewaard. Het is vervolgens heel makkelijk om het eten meteen te pureren met hetzelfde apparaat. Bij mijn eerste gebruikte ik een staafmixer. Dat werkt ook aleen kreeg ik het vlees niet zo fijn gepureerd.
Wij hadden bij de middelste een beaba babycook en nu weer voor de jongste. Wij zijn hier erg blij mee!
Ik heb een babycook Nu is hijceen jaar en gebruik t nog, om zn eten in te stomen. Win eten vaak pittig en flink gekruid, zo kan ik heel makkelijk zijn eten vers maken elke dag. Hij is ook gek op appelmoes, maak k gewoon van een gestoomd appeltje, even pureren erin. Klaar. Ideaal ding
Ik heb gisteren zo'n goedkope staafmixer gekocht van 10 euro. Voor dat kleine beetje eten had ik geen zin om een luxe ding aan te schaffen en dit werkt gewoon prima.
Ik heb een staafmixer, die gebruik ik soms om een fruithapje te mixen. Zijn warme maaltijden maak ik in deze stoomkoker: https://www.dreambaby.be/e/nl/db/philips-avent-stoomkoker-mixer-scf870-21-699766 Echt zooo blij met dit ding! Stomen en mixen in 1, mag in de vaatwasser, en je hebt in een handomdraai een gezonde maaltijd voor je kleintje.