@laraxx wauw wat een mooi en stijlvol huis!! Warme sfeer straalt het uit, daar hou ik wel van! @devilchase, leuk dat barok! Dat wil ik weer in de slaapkamer, die gaat zwart/wit worden. Wij gaan zelf binnenkort verhuizen zijn nu druk bezig met klussen in ons huisje,leuk topic dus dit. Ik denk dat wij 1 muur barok doen, lichte kleur, beige denk ik. En andere muur verven we ook in die trant alleen dan ff. Ik vind alles helemaal wit niet zo mooi, wordt zo steriel en grijs/zwart voor in een woonkamer vind ik te somber Dit is een foto van ons dressoir hoe het nu is
wat leuk allemaal.. wij hebben de muren in de woonkamer allemaal wit.(man durfde rood of tukoise enz niet aan) in het volgende huis gaan we zeker wel wat leuks met kleur doen.. ik heb in me slaapkamer wel gewaagde kleuren. rood boven zwart beneden en dan in de tussenrand allemaal spiegeltjes. is ook erg mooi alleen heb het nu 2 jaar en ben er nu wel een beetje op uit gekeken maar we gaan binnenkort toch kijken voor een ander huis,dus wil geen grote veranderingen meer aanbrengen. vind ik zonde van het geld..
Dank je wel! Het was ook errug duur hahaha, maar wel de moeite waard! Zo iets wil ik in ons nieuwe huisje ook weer
Wij hebben een roze/rode muur in de woonkamer, een hele warme pittige kleur! In ons vorige huis had ik donkerrood en dat vond ik nog steeds mooi, maar om nou weer alles hetzelfde te doen...Dus toen ben ik verder gaan zoeken, en ik vind het resultaat wel heel warm en vrolijk! Voordeel van verf: als je t niet mooi vind is het zo weer over geverfd!
onze muur is roze en de andere muren steenstrips. ( ik weet niet hoe ik foto's moet plakken hier ). de meubels zijn grenen en de grote kast heb ik knalrood geverfd en de gordijnen zijn ook rood. de bank is zwart. en enkele tierelatijntjes zijn ook zwart. alle schilderijtjlijstjes zijn ook zwart en dat zijn er heel veel. de bloempotten zijn rood.( ik ben niet echt voor saaie kleurtjes of kale muren )
@yinte gewoon nieuw bericht en dan bij die paperclip aanklikken dan kan je foto uploaden. Mijn foto's zijn altijd te groot voor hier dus ik verklein ze dan even snel in paint
test.... 1 2 3.... ( met dank aan aaliyah ) ( de foto's heb ik ff zwart gemaakt in verband met de privicy vand e oudste kinderen. )
dit plaatje kwam ik ergens tegen en vind ik toch ook wel wat hebben... of is dit tè? Bekijk bijlage 65643